My víme, že auta značky Porsche sjíždějí téměř bezchybná už z výrobní linky, ale i tak nás hodně baví někteří úpravci, kteří se dokonalosti stuttgartských vozů nezaleknou. Mezi ty patří třeba němečtí Wimmer Rennsporttechnik. Jejich cílem bylo tentokrát Porsche 911 Turbo S, kterému zvýšili výkon, vyměnili podvozek, kola i změnili barvy. Jen ta cena za úpravu není z nejnižších. K tomu se ale dostaneme…
Wimmer tomuto Porsche pod kapotou nechal původní šestiválec, který ve standardu disponuje výkonem 580 koní. Nenechal ho ale sériový! Po spoustě úprav, které se dotkly hlavně řídící jednotky, auto disponuje výkonem 840 koní. V dílně ale přidali také vlastní a větší turbodmychadla, vyměnili palivové čerpadlo a k tomu všemu přidali výfukové potrubí z nerezové oceli.
Protože takové stádo koní už dá zabrat, musela být upravena také spojka. Ta totiž kromě vysokého výkonu pracuje s točivým momentem, jehož hodnota se zastavila na 860 Nm! Po všech těch úpravách umí z klidu na 100 km/h zrychlit za 2,6 sekundy, na 200 km/h za 8,4 sekundy a na 300 km/h za 17,9 sekundy. Maximální rychlost se zastaví až na hodnotě 364 km/h.
K technickým úpravám nesmíme zapomenout zmínit také ty designové. Wimmer k autu nabízí zbrusu nová kola a stavitelný podvozek od KW. Vše může doplnit nabídka polepových fólií v různých barevných odstínech.
No, a ta cena? Nic moc. Jen zvýšení výkonu motoru vyjde na 52 500 eur, tedy asi 1,4 milionu Kč. Pokud si někdo objedná kompletní dodání auta se všemi úpravami a třeba právě oranžovým polepem, vyjde ho to na 310 000 eur, tedy 8,4 milionu Kč.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“5609″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]