Jak opravdu nemá vypadat rivalita jedné automobilky vůči druhé, už od nás víte. Ukazovali jsme vám to na příkladu ne moc dobře pojaté reklamní kampani značky Hyundai, která často zcela nesmyslně útočí na škodovku. Co v tomto případě začalo jen prostoduchými reklamami s narážkami na souseda z Mladé Boleslavi, skončilo hloupou reklamní kampaní, která byla navíc trapně okopírována od reklam jednoho bankovního domu.
Jenomže ne vždy může rivalita dvou značek vypadat takto hloupě. Příkladem budiž značky Audi a BMW, které do sebe často a rády šijí. A přitom velmi vtipně! Častují se různými vtipnými poznámkami, které prezentují zcela veřejně, s humorem a hlavně nápadem. Ostatně, rivalita těchto dvou značek se přesouvá i mezi jejich majitele a příznivce, což nám před časem ukázal BMW klub z Gruzie.
Poslední šťouchnutí jedné značky do druhé proběhlo na twitteru, kde zaznamenalo velkou míru odezvy. Ale jen v dobrém! Začalo to příspěvkem amerického zastoupení USA, které sdílelo fotku jednoho ze svých fanoušků. Na ní je BMW M4 v jejím pozadí ohnivé kruhy. Vzdáleně to připomíná logo Audi.
Sparks fly for this #M4 in exclusive Yas Marina Blue. Image by @jinphotos. #MMondays pic.twitter.com/05bohy4Inj
— BMW USA (@BMWUSA) August 20, 2018
Na to konto Audi na oficiálním twitterovém účtu na fotku reagovalo tweetem ve smyslu „když to uvidíte…“. V komentářích pak Audi přiznalo, že se velmi těší na reakci BMW.
When you see it… https://t.co/t5C4ejMMBp
— Audi USA (@Audi) August 21, 2018
Ta přišla záhy. V komentářích pod tweetem odpovědělo BMW, že to také vidí, ale jako obvykle ve zpětném zrcátku. No, tak nějak má vypadat rivalita, co myslíte?
We see it, where we usually do… in the rear view mirror.
— BMW USA (@BMWUSA) August 22, 2018