Víte, jak to vypadá, když někomu dojdou nápady, a přesto ze sebe prostě musí dostat alespoň něco, za co si pak naúčtuje peníze? Přesně tak, jako v přiloženém videu z dílny Hyundai. V tom se značka znovu, tentokrát ale opravdu hloupě, opírá do konkurenční tradiční značky. Asi to bude škodovka...

Všichni už nějakou dobu sledujeme zvláštní “kydání hnoje” českého zastoupení korejské značky Hyundai, která se velmi ráda označuje za českou, a to jen proto, že má u nás továrnu. Začalo to pár billboardy, reklamními slogany a přešlo ve zvláštní marketingově zcela zcestné osočování a napadání konkurence.

Marketing Hyundai teď přišel s okopírovanou reklamou jedné z bank, ve které už pár let vystupuje hodný a zlý bankéř. Určitě víte, o jaké reklamě mluvíme a pokud náhodou ne, spot Hyundai vám ji rychle připomene. České marketingové oddělení korejské značky totiž tento nápad prostě vzalo a přetavilo z bankovního světa do automobilového. Dozvíme se tak, že za “předraženou tradici” nemá cenu platit, protože Hyundai nabízí něco víc a za lepší peníze. A také to, že pokud chcete firmě ušetřit velké peníze za vozový park, měli byste zapomenout na tradiční značky a sáhnout po Hyundai.

Těch videí je několik, ale všechny mají jedno společné. Hloupý nápad a osočování, které nemá vtip, nadhled ani žádný logický základ. Je to hloupé a bez vlastního nápadu či iniciativy. Navíc už sám bankovní dům, který dal základ této reklamě, si u své reklamy vzal nápad od Apple. Ten takto do reklamy nasadil pana Maca a pana PC. Jenomže to udělal s vlastní myšlenkou.

Hyundai místo toho sáhl po laciném provedení, neznámých tvářích a hloupých dialozích. Ne, takto by dobrá reklama asi úplně vypadat neměla. A je to škoda, protože ta auta sama o sobě vlastně vůbec nejsou špatná…