Volkswagen se už hezkou řádku let trápí s aférou dieselgate a není se co divit, že se snaží udělat vše, co je v jeho silách, aby se tohoto temného emisního mraku zbavil. Prvním krokem k takřka doslovnému očištění svého jména je nástup elektrifikace. Krom toho ale Volkswagen po řadě let změní své logo.
Jeho nová podoba bude představena v září na autosalonu ve Frankfurtu a symbolizovat by měla nové začátky. Ostatně, uváděno bude pod mottem „Nový Volkswagen“, ačkoliv by stále mělo jít o kombinaci písmen VW. Podle zástupců značky by nové logo mělo být odvážnější a barevnější ve 2D provedení. Více podrobností o tom, jak bude vypadat, zatím automobilka nesdělila.
David Valenta, PR manažer českého zastoupení Volkswagenu nám ale potvrdil, že jako první dostanou nové logo elektrické vozy z rodiny I.D. Následovat by měl nový Golf a po něm všechny ostatní modely.
Celkem bude potřeba vyměnit také na 70 000 starých log ve více než 10 000 zastoupeních značky, které najdeme ve 171 zemích světa.
Jurgen Stackmann člen představenstva pro prodej, marketing a poprodejní služby pro magazín Carscoops uvedl následující: „Volkswagen v poslední době provedl odvážná rozhodnutí téměř ve všech oblastech své činnosti. Rebranding je dalším logickým krokem strategickým změn značky“.