Skip to the content
  • Naše projekty:
  •  bike-mania.cz
  •  PneuMagazín.cz
  •  NejlepšíSilnice.cz
  •  EkologickáAuta.cz
  •  PojMag.cz
  • |
  •  Kalkulačka autopojištění
  • |
  • Zásady cookies (EU)
auto_mania_cz-logo-napis-398x77px

auto-mania.cz

Testy aut, srazy a akce, novinky, poradna, …

  • Autonovinky
  • Testy
    • Nová auta
    • Srovnávací testy
    • První jízda
    • Ojetá auta
  • Magazín
    • Tuning
    • Veterány
    • Svolávací akce
    • Poradna
    • Známé osobnosti
    • Život řidiče
    • Boutique
  • Srazy a výstavy
    • Automobilová muzea
    • Srazy a jiné akce
    • Veletrhy a výstavy
  • Motorsport
  • Přehled podle značky

Volkswagen a Audi kvůli koronaviru mění svá loga. Naštěstí jen dočasně

Od Anina Russová | Zdroj: Audi, Volkswagen - 26. 3. 2020 0

Epidemie koronaviru má dopady na život každého z nás, ale také na fungování celé řady podniků, automobilky nevyjímaje. Drtivá většina z nich v evropských závodech nevyrábí a stroje stojí. Jak rychle se to vrátí k normálu, zatím nikdo neví, ale všichni doufáme, že to nebude trvat dlouho.

Zastavena byla samozřejmě i výroba značek Volkswagen a Audi. To ale neznamená, že se obě značky umlčely zcela. Stále komunikují a dnes dokonce připomínají, že více než kdy jindy je důležité, abychom se nijak výrazně nedružili.

Kdo by býval ještě před pár týdny řekl, že automobilky budou kvůli něčemu, jako je pandemie, měnit svá loga… Ovšem, právě v případech Audi a Volkswagenu se tak stalo, ale samozřejmě jen dočasně. Obě značky grafickou úpravou svých log ukazují, že to nejlepší, co dnes můžeme udělat, je přestat se stýkat s ostatními lidmi. Audi kvůli tomu rozpojila své jinak spojené kruhy a Volkswagen zase oddělil V a W.

Nemyslete si, že jde jen o nějaká doporučení marketingových oddělení značek. Obě jen uposlechly výzvy Světové zdravotnické organizace (WHO), která sociální distanc vnímá jako jeden z účinných bojů s pandemií. Podle WHO je ideální, abychom si navzájem mezi sebou drželi alespoň metrový odstup, dva a více metry jsou pak ideální. V kombinaci s nošením roušky se tak případný přenos infekce dá výrazně omezit.

Volkswagen ke svému videu napsal: „Ve Volkswagenu se ve všech krizích vzájemně podporujeme. Jsme přesvědčeni, že společně najdeme nové způsoby a řešení, která nám umožní překonat i tuto krizi. Právě teď je obzvláště důležité, abychom dodržovali pravidla chování a hygieny. Zůstaňte v bezpečí – udržujte sociální odstup!“

Jak zůstat v bezpečí při cestách autem během pandemie koronaviru? Poradíme vám

KategorieAudi Magazín NEWS Volkswagen
Štítkyaudi koronavirus logo marketing volkswagen
I mistr tesař se někdy utne. BMW nezvládlo komunikaci týkající se koronaviru
SKODA-1100-OHC- (2)
Škoda 1100 OHC: Jezdila na letecký benzin a s rychlostí až 200 km/h vyhrávala závody

Leave a Reply Cancel reply

Podobné články:

  • CUPRA prezentuje své vize a ambice do roku 2025. Ukázala modely Terramar, Tavascan a UrbanRebel
  • Do výsledků registrací nových vozů Porsche ČR se propsal koronavirus. Přesto byl rok 2021 poměrně úspěšný
  • Nový Ford Ranger se představuje. Bude ho pohánět i naftový šestiválec
  • Druhá generace BMW řady 2 Active Tourer se představuje. Na český trh dorazí v únoru
  • Nový elektromobil Renault Megane E-Tech se představuje. K zákazníkům dorazí příští rok v březnu
  • BMW řady 2 Coupé nové generace se představuje. Od řady 2 Gran Coupé se liší úplně vším a bude mít i šestiválec
  • Pandemie, čipy, válka: Výzvy, se kterými se musejí v současnosti automobilky potýkat
  • Jaký je průměrný nájezd a spolehlivost ojetin z Německa? U některých aut se budete divit
  • Kia představila Roadmap 2030. Chce být lídrem v oblasti udržitelné mobility
  • Škoda už zastavila výrobu ve dvou závodech v ČR. V tom třetím je výrazně omezená
logo auto-mania.cz
 
Redakce | Odkazy | Možnosti inzerce
Zásady používání souborů cookie
Obsah stránek auto-mania.cz je originální a je vlastnictvím jeho autorů. Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu těchto stránek je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.
Mediální skupina:
AutoMotoZprávy.cz

© Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz, 2011-2022

Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Ukázat volby
{title} {title} {title}