V rámci prvních hodin frankfurtského autosalonu odhalila automobilka Volkswagen své nové logo. Čekáte nějakou revoluci? Marně. Nové logo je stále kombinací písmen V a W, jen je jednodušší, tak trošku retro a je vyobrazeno jen ve 2D. Vymyšleno je tak, aby svým způsobem odkazovalo na dávnou minulost značky, ale zároveň se umělo přizpůsobit budoucnosti, kdy na některých elektrických vozech bude prý dokonce podsvícené.

Volkswagen uvedl, že to ještě nějakou dobu bude trvat, než se nové logo objeví všude. Vzhledem k tomu, že automobilka působí ve 154 zemích světa, zabere rebranding možná i několik měsíců. Zatímco logo jako výsledek vypadá vcelku jednoduše, je za ním prý velká spousta práce 19 marketingových a designových týmů a dokonce i 17 externích agentur.

Jak už jsme říkali před několika málo dny, první modely, které nové logo dostanou, budou ty s označením ID, tedy elektromobily. Ty budou následovat bestsellery v podobě Passatu a Golfu. Další modely se budou postupně přidávat.