Představujeme

Asi nejslavnější Škoda 1000 MB je na prodej. Výtěžek půjde na dobrou věc

Jen těžko byste v Čechách hledali slavnější Škodu 1000 MB, než je ta, kterou stále ještě vlastní britská velvyslankyně Jan Thompson. Ta si eMBéčko, jak se autu říká, zamilovala krátce po příjezdu do České republiky v roce 2013. Prý jeho fotku viděla v časopise a na první pohled bylo rozhodnuto. Protože ale působení Jan na […]

Asi nejslavnější Škoda 1000 MB je na prodej. Výtěžek půjde na dobrou věc Přečíst celý článek...

Víte, jak dostalo legendární Porsche 911 své jméno?

Vybrat to správné jméno pro nový model není nic jednoduchého. Některé značky mají na tuto práci celé týmy profesionálů, jiné raději nechávají hlasovat své příznivce a fanoušky. Tak to udělal třeba SEAT, který nové jméno pro své chystané velké SUV vybíral z návrhů svých fanoušků. V automobilovém světě ale neexistuje asi známější, ikoničtější a jednodušší

Víte, jak dostalo legendární Porsche 911 své jméno? Přečíst celý článek...

bugatti-eb110-ss-prototyp-na-prodej

Chiron nebo Veyron? Ale kde že, na prodej je prototyp Bugatti EB110 SS

Když se řekne Bugatti, spoustě lidí se vybaví hlavně modely Veyron a Chirón. V moderní historii je ale ještě jeden model, který je ve stínu těchto dvou velikánů. Jde o Bugatti EB110, jehož prototyp si budete moci brzy koupit. Jde o auto z éry ještě před tím, než značku Bugatti koupil koncern Volkswagen. Nejde navíc

Chiron nebo Veyron? Ale kde že, na prodej je prototyp Bugatti EB110 SS Přečíst celý článek...

Volkswagen T1 s tryskovým motorem má 5 tisíc koní

Představte si, že si tak jedete ve Velké Británii po dálnici a najednou vás ohromnou rychlostí dojede starý Volkswagen T1. Ve zpětném zrcátku vypadá vlastně normálně, ale když mu uhnete a on vás předjede, uvidíte, že vůbec normální není. Pohání ho totiž také 5000koňový tryskový motor. Původní Volkswagen Bus, tedy „transporter“ první generace (T1), ze

Volkswagen T1 s tryskovým motorem má 5 tisíc koní Přečíst celý článek...

SUBROUK-subaru-gl-volkswagen-beetle-na-prodej

Chcete auto, které nikdo nemá? Kupte si Subrouka!

Je jen málo těch, kteří se mohou pochlubit tím, že nikdo další nejezdí stejným autem. A nemusí je to hned stát desítky nebo stovky milionů, stačí jen odvaha. A dokazuje to také tvůrce tohoto  jak jsme si ho soukromě pojmenovali – Subrouka. Jde totiž o křížence Subaru a klasického brouka. Zatímco přední část pochází ze

Chcete auto, které nikdo nemá? Kupte si Subrouka! Přečíst celý článek...

Aston Martin DBR1

TOP 10 nejdražších klasických aut, prodaných v roce 2017 v aukcích

Prodejní ceny veteránů, klasických aut, ale i youngtimerů se v posledních letech šplhají do nečekaných výšin. Máme pro vás přehled 10 těch vůbec nejdražších aut prodaných na aukcích v roce 2017. Podle internetového magazínu classicdriver.com, ze kterého jsme čerpali, se v roce 2017 prodala auta za 1.08 miliardy dolarů, to je v přepočtu 23,2 miliardy

TOP 10 nejdražších klasických aut, prodaných v roce 2017 v aukcích Přečíst celý článek...

Do aukce jde Mercedes-Benz 770K po nechvalně proslulém majiteli

Aukce různých, často velmi zajímavých vozidel už dnes nejsou ničím výjimečným. Tento mercedes je ale trochu jiný. Nejen, že jde o fantastický kus automobilové historie, ale navíc byl jeho majitelem sám Adolf Hitler. Celé jméno tohoto báječného vozu zní Mercedes-Benz 770K Grosser Open Tourer a jde – zejména na svou dobu – o vskutku exkluzivní a

Do aukce jde Mercedes-Benz 770K po nechvalně proslulém majiteli Přečíst celý článek...

ferrari-f40-donut-snih-video

Pohled pro bohy: Ferrari F40 vyrábí „donuty“ na sněhu

Nestane se vám často, že byste viděli Ferrari F40 na ulici jindy než za slunečného dne – tedy pokud už tohle auto vůbec někdy uvidíte. Jenže jeden z majitelů s ním vyrazil i na zasněžené parkoviště a podělil se s námi nejen o jeho zvuk, ale také o pár „donutů“. Roztočit zadní kola mu nedělá

Pohled pro bohy: Ferrari F40 vyrábí „donuty“ na sněhu Přečíst celý článek...

Rusové vyráběli elektromobily už před 40 lety, převážely jídlo nebo poštu

Elektromobily nejsou pouze moderními vynálezy, ale jejich historie sahá hluboko do minulosti. A to napříč automobilovým průmyslem. Také Rusové měli v šedesátých letech minulého století svůj elektromobil. Elektromobily jsou s námi již více než 180 let. Za vůbec první elektromobil se podle wikipedie považuje stroj sestavený nizozemským profesorem Sibrandusem Stratinghem a jeho asistentem Christopherem Beckerem.

Rusové vyráběli elektromobily už před 40 lety, převážely jídlo nebo poštu Přečíst celý článek...

Když v šedesátých letech 20. století přišel sníh, auta nebyla na silnicích, ale spíše vedle nich

Sněhová kalamita má v průběhu let zcela odlišný průběh. V roce 1969, kdy u nás na silnicích jezdily hlavně staré škodovky bez jakýchkoliv asistentů a pomocníků, končila auta často mimo silnici. Na jednu takovou sněhovou kalamitu se díky pořadu Noc v archíve můžeme podívat také. Jakmile začne sněžit a sníh se na silnicích drží, zaplaví

Když v šedesátých letech 20. století přišel sníh, auta nebyla na silnicích, ale spíše vedle nich Přečíst celý článek...

Tohle je automobilový ráj aneb plná prodejna exkluzivních youngtimerů, klasických aut a sporťáků

Veterány a klasická auta jsou skvělými komoditami pro uložení peněz. Jsou to také často příjemné stroje, které vyvolávají zvýšenou produkci adrenalinu. Náhodou jsme narazili na jednu prodejnu, kde mají takových strojů hodně velkou koncentraci. Představte si, že prší, jedete pomalu po dálnici a najednou po očku zahlédnete těsně vedle silnice několik dobře známých tvarů. Váš

Tohle je automobilový ráj aneb plná prodejna exkluzivních youngtimerů, klasických aut a sporťáků Přečíst celý článek...

Povedená animace ukazuje jak se vyvíjelo BMW M5

V posledních měsících a týdnech jsme mohli pozorovat zvýšenou koncentraci zpráv o BMW M5. Je to tím, že se na trhu objevuje zcela nová generace této legendy. Pojďme se v přiložené animaci podívat na to, jak její historie vypadá od začátku. BMW M5 už má za sebou poměrně dlouhý kus života, který zahrnuje několik generací.

Povedená animace ukazuje jak se vyvíjelo BMW M5 Přečíst celý článek...

Přejít nahoru