Veterány

Ikonický Papamobil od Mercedesu slaví 40 let. Ten původní je vystaven v muzeu

Je to už 40 let od od doby, kdy se Mercedes-Benz rozhodl, že u příležitosti návštěvy papeže Jana Pavla II. v Německu, nabídne hlavě církve zapůjčení speciálně upraveného modelu třídy G. Stalo se tak v roce 1980, kdy dala značka s trojcípou hvězdou ve znaku vzniknout legendárnímu Papamobilu. Tehdy šlo o notně upravený Mercedes-Benz třídy […]

Ikonický Papamobil od Mercedesu slaví 40 let. Ten původní je vystaven v muzeu Přečíst celý článek...

V Austrálii havarovalo Ferrari F40. Zájemce o koupi s ním vyletěl mimo silnici

Letošní rok není úplně takový, který by se nám líbil. Kromě epidemie koronaviru, která paralyzovala prakticky celý svět, se už dvě Ferrari F40 ocitla v nepříjemné situaci. To první shořelo v únoru v Monaku, to druhé havarovalo v Austrálii. V Queenslandu ve městě Gold Coast bylo vyfoceno Ferrari F40, které skončilo po nehodě mimo silnici

V Austrálii havarovalo Ferrari F40. Zájemce o koupi s ním vyletěl mimo silnici Přečíst celý článek...

Škoda Forman

Před 30 lety přišla na trh Škoda Forman. Za její vznik může i policie

Na začátku byl Favorit. Pak ale Škoda přišla s něčím prostornějším. Kombi verzí automobilu, který získal vlastní název: Škoda Forman. Oblíbené vozidlo právě letos slaví kulaté, 30. narozeniny. Auto moto revue, 1988: Recenze Škody Favorit – video Škoda Forman byl revoluční model Po sérii škodovek s číselnými názvy jako 100, 105, 120, které se vyráběly

Před 30 lety přišla na trh Škoda Forman. Za její vznik může i policie Přečíst celý článek...

skoda-1000-mb-na-prodej-slovensko-01

Na prodej je Škoda 1000 MB. Nemá najeto ani 6400 km a stojí přes 420 tisíc korun

Představení nového sedanu Škoda 1000 MB na jaře 1964 byla československá automobilová revoluce. Ve své době ho poháněl nejmodernější motor litrové třídy a dostal samonosnou karoserii. Jedna tisícovka je aktuálně na prodej na Slovensku a za svých 51 let najela jen 6388 kilometrů. Revoluční model Škoda 1000 MB nahradila ve výrobě model Octavia s páteřovým

Na prodej je Škoda 1000 MB. Nemá najeto ani 6400 km a stojí přes 420 tisíc korun Přečíst celý článek...

Nadšenec si doma postavil malé a stylové město nejen pro stará auta. Teď je na prodej

Když chcete jít na kávu nebo ke kadeřníkovi, musíte většinou opustit svůj dům. Ovšem existuje sídlo, které nabízí jednu velkou specialitu. Abyste se ocitli na ulici, nemusíte vůbec chodit ven. Stačí projít pár místností a sejít několik schodů. Dům s vlastní ulicí ve sklepě se nachází v Potomacu v Marylandu. V galerii si můžete prohlédnout,

Nadšenec si doma postavil malé a stylové město nejen pro stará auta. Teď je na prodej Přečíst celý článek...

Skoda-Sport-24-hodin-Le-Mans-70-let-2

Škoda si připomíná 70 let od startu speciálu Škoda Sport v závodě 24 hodin Le Mans

Škoda Auto si letos kromě 125 let od svých počátků v roce 1895 připomíná také 70. výročí startu speciálu Škoda Sport ve slavném vytrvalostním závodě 24 hodin Le Mans. Ten se konal mezi 24. a 25. červnem 1950. V období po druhé světové válce převzala pomyslnou štafetu v portfoliu automobilky Škoda modelová řada 1101/1102 „Tudor“

Škoda si připomíná 70 let od startu speciálu Škoda Sport v závodě 24 hodin Le Mans Přečíst celý článek...

V Polsku je na prodej nejeté klasické sedmičkové BMW. Jeho původní majitel zemřel dřív, než si ho vyzvedl

O víkendu se konal sraz klasických BMW. Byla to akce, na níž přijela celá řada vpravdě krásných klasických „bavoráků“, a opravdu hodně účastníků se přijelo pochlubit se svými BMW řady 7. A to s přehledem. Tolik „sedmiček“ na jednom místě jsme už dlouho neviděli, což můžete posoudit i z této fotogalerie. Žádná ovšem nebyla v

V Polsku je na prodej nejeté klasické sedmičkové BMW. Jeho původní majitel zemřel dřív, než si ho vyzvedl Přečíst celý článek...

Renault_5_Turbo-1

Renault 5 Turbo slaví 40leté výročí. Vznikl kvůli rallye

Na konci sedmdesátých let dvacátého století přestala Renaultu stačit vítězství s přeplňovanými motory v závodech 24 hodin Le Mans a Formule 1. Značka chtěla mít zastoupení i na rallye, a tak postupně vznikl Renault 5 Turbo. Model, který byl vytvořen Jeanem Terramorsim a vyprojektován Yvesem Legalem, byl vyvíjen s ohledem na rallye. Za tímto účelem

Renault 5 Turbo slaví 40leté výročí. Vznikl kvůli rallye Přečíst celý článek...

skoda_120_gls-a-skoda_favorit-auto_moto-revue-video

Škoda 120 GLS a Favorit aneb když „zastaralého“ střídal „moderní“

Dnes je Škoda úspěšnou značkou, jejíž modely se prodávají takřka po celém světě. Nabízí pěkný design, moderní techniku i dobré jízdní vlastnosti, ale ještě koncem 80. let minulého století tomu bylo zcela jinak. Tehdy v nabídce značky Škoda nebylo nic, čím by se mohla ve světě chlubit. Alespoň trochu to zlepšil Favorit. Škoda 105, 120,

Škoda 120 GLS a Favorit aneb když „zastaralého“ střídal „moderní“ Přečíst celý článek...

ŠKODA Felicia Fun

Škoda Felicia Fun: Je to nejodvážnější model škodovky?

Téměř desetinu z 1,4 milionu vyrobených vozů Škoda Felicia tvořil ryze pracovní Pick-up, zato z něj odvozená Škoda Felicia Fun vybízela k zábavě a aktivnímu odpočinku. Vůz pro volný čas s „prázdninově“ žlutým odstínem karoserie budil pozornost i „party trikem“, zvyšujícím počet sedadel ze dvou na čtyři, při zachování prostoru pro sportovní vybavení. Od října

Škoda Felicia Fun: Je to nejodvážnější model škodovky? Přečíst celý článek...

Tatra 613

Jak začala, fungovala a skončila slavná Tatra 613, limuzína komunistických papalášů

Vozili se v ní prezidenti a jiní vrcholní představitelé komunistického Československa. Ve své době patřila k nejluxusnějším autům s těmi nejlepšími parametry. Na silnici byste nenarazili na rychlejší vozidlo. Z výrobních linek sjížděla dlouhých 21 let v kuse, což jen dokazuje její výjimečnost. Zároveň s ní ale také skončila dlouholetá tradice výroby osobních automobilů v

Jak začala, fungovala a skončila slavná Tatra 613, limuzína komunistických papalášů Přečíst celý článek...

SKODA-typ-998-Agromobil-1962-04

Škoda typ 998 „Agromobil“ byl speciál pro zemědělce a armádu. Vývoj dopadl dobře, do výroby se ale nedostal

Projekt kompaktního speciálu Škoda typ 998 „Agromobil“ pro zemědělce, lesníky a armádu při terénních zkouškách obstál, sériové výroby se však nedočkal. V roce 1962 vznikly tři prototypy. Snadno ovladatelný automobil s valníkovou nástavbou a sklopným čelním sklem byl dlouhý jen 3,5 metru, přepravil však až deset sedících osob. Vozidla z Mladé Boleslavi měla úspěch i

Škoda typ 998 „Agromobil“ byl speciál pro zemědělce a armádu. Vývoj dopadl dobře, do výroby se ale nedostal Přečíst celý článek...

Přejít nahoru