Pokud jste až doposud o firmě jménem Wagenbauanstalt neslyšeli, můžete to právě teď napravit. Sami o sobě říkají, že jsou nejmenšími výrobci aut v Německu, a vzhledem k tomu, že produkují jen jedno jediné auto ročně, na tom asi něco bude. Mají za sebou různé projekty, ale ten poslední nás opravdu zaujal. Jeho základem se stalo Porsche 911 Turbo z roku 1993.
Už asi chápete, že tihle hamburští stavitelé nestaví úplně nová auta, ale spíše se věnují těm klasickým, jimž umí vdechnout zbrusu novou a modernější duši. V případě tohoto Porsche se tak jejich práce dá přirovnat třeba k práci Singeru. To jen pro pochopení. 😊
Toto dokonalé zelené Porsche prošlou pořádnou úpravou. Ve Wagenbauanstalt vyrobili nové nárazníky, vnější panely dveří, ale i prahy nebo blatníky. K tomu přidali velké přítlačné křídlo, jenž má připomenout 911 GT2 (993). Většina nových dílů karoserie má mimo jiné za úkol auto pořádně rozšířit, což se rozhodně povedlo. Na výbornou! A mimochodem, i ten báječný zelený lak je vše, jen ne obyčejný. Skládá se z 30 vrstev laku, což se dá přirovnat k lakování vozů Rolls-Royce.
I další detaily jsou jako z jiného, luxusnějšího světa. Tak například loga výrobce jsou z 24karátového zlata a zámky ve dveřích jsou původně z Lincolnu ze čtyřicátých let. K tomu všemu parádně ladí ten moderní kontrast, kdy tvůrce vsadil na LED světlomety nebo super moderní kola Wheel-Tec24.
Stejný kontrast moderny a dokonalé klasiky najdete i uvnitř. Ovšem interiéru nevládnou dokonale čalouněná sedadla, ale bezpečnostní rám umístěný za předními sedadly. Prostě dokonalá směsice, která existuje jen v jednom jediném provedení. Škoda, že nevíme, co vlastně tuhle krásu pohání…