Co si představíte pod pojmem ojeté Ferrari? Maximálně několik desítek tisíc kilometrů? Měli jsme to stejně, ale jen do doby, než jsme narazili na toto Ferrari F430 Spider.
Většina majitelů takové auto totiž vytáhne na světlo světa leda tak o víkendu, a to jen, když je hezky. Jakmile hrozí třeba jen malá letní přeháňka, auto zůstává v garáži. Jenomže auta jsou přeci na světě od toho, aby jezdila. Podobný názor zastává i majitel tohoto Ferrari ze Švédska.
Je to až k neuvěření, ale dotyčný má se svým Ferrari najeto už více než čtvrt milionu kilometrů. A nešlo jen o cesty do obchodu a zpátky. Majitel auto opravdu používal k tomu, k čemu bylo stvořeno. Jezdil s ním jak při volných jízdách po různých okruzích, tak také při několika amatérských závodech.
Další zajímavost vysvětlí, proč jsou někdy dražší věci ve finále levnější než ty původně levné. Víte, co se říká: Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci. A to tady sedí beze zbytku.
Tohle opravdu hodně ojeté Ferrari má původní jednospojkovou poloautomatickou převodovku a bez nějakých velkých oprav nebo dokonce repasí se obešel i 490koňový vidlicový osmiválec pod kapotou. Co ovšem rychle bralo za své, byly svíčky v motoru. Podle majitele se jich v motoru vystřídalo 25 sad. 😊 Co ovšem nevydrželo, a je to naprosto logické, byla spojka, která se nakonec měnila už čtyřikrát. Ale to se asi není co divit.