Test-2020-Skoda-Octavia-15-TSI-110-kW-ACT- (13)

Škodovka poprvé svolává do servisů novou Octavii. Jde o typický problém celého koncernu

Autor: Anina Russová - Zdroj: svolavacky.cz - Foto: Pavel Srp - 24. 8. 2020


Jen před několika málo měsíci vyhlásila automobilka Škoda svolávací akci na tehdy úplně nové modely Scala a Kamiq. Ačkoliv byly oba modely na trhu jen chviličku, musely povinně do servisu kvůli nefunkčnímu systému eCall. Obdobné problémy měl však na jaře celý koncern Volkswagen, do servisů musel například i nový Volkswagen Golf, ale také SEAT Leon nebo Audi A3.

Jak však ukazují nejnovější informace webu svolavacky.cz, do této skupiny problémových aut se nově zapojí také nová generace Škody Octavia. U modelů vyrobených od 21. listopadu 2019 do 11. května 2020 může dojít k úplnému selhání bezpečnostního systému eCall. Podle dostupných informací může mít tlačítko SOS volání problémy se spojením a přenosem dat, což znamená, že se v případě autonehody vůbec nemusá aktivovat a posádce nezavolat pomoc.

Pokud máte doma nejnovější Octavii, máte dvě možnosti, co s tím dělat. Tou první je zavolat do servisu a zeptat se na to, jaký bude další postup a případně se rovnou objednat na opravu systému. Druhou možností je počkat na zvací dopis do servisu, který rozesílá sama automobilka. V každém případě budou veškeré servisní práce zdarma.

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru