Škoda Kamiq 1.6 TDI DSG

Škoda opět svolává modely Scala a Kamiq do servisů. Podruhé v krátké době mají problém s eCall

Autor: Anina Russová - Zdroj: svolavacky.cz - Foto: Ondřej Lilling - 23. 4. 2020


Pokud máte doma model Škoda Scala nebo Kamiq, jistě už jste svolávací akci kvůli systému eCall zaznamenali. Vyhlášena byla koncem loňského roku a dotkla se přibližně 1500 aut. V těchto dnech se ale akce opakuje, protože oba modely mají se stejným systémem další potíže.

Jak informoval web svolavacky.cz, jde o totožnou závadu, jakou škodovka řešila v prosinci. To znamená, že systém na případnou nehodu nemusí vůbec zareagovat. Jako v prvním případě, i v tomto je problém v softwaru řídící jednotky systému eCall. Místo toho, aby po nehodě volal záchranné složky, nechá jen oranžově blikat diodu ovládacího tlačítka systému.

Závada se celosvětově dotýká 26 048 aut vyrobených od března 2019 do února 2020, přičemž jejich majitelé budou kontaktováni a pozvání do servisu, kde bude problém během hodiny vyřešen. Samozřejmě zdarma.

Škoda Scala musí povinně do servisů už potřetí v krátkém čase. Kromě problémového systému eCall měly některé vyrobené modely problémy se švem na sedadle, který mohl ohrozit správnou funkčnost airbagu. V tomto případě šlo o vozy vyrobené v období od února do září 2019.

Test Škoda Scala 1.6 TDI 85 kW (2019)

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru