2021-prvni_jizda-skoda_enyaq_iv-elektromobil- (1)

Elektromobil Škoda Enyaq iV je v české značce revolučním modelem, protože začíná opravdovou elektrickou dobu. Kromě pětidveřové karoserie crossoveru, se chystá i „sportovněji“ střižené kupé. A to teď bylo vyfoceno zcela bez maskování.

Nová karosářská varianta elektromobilu Enyaq iV je zatím obestřena tajemstvím. Po silnici se sice testovací auta pohyují už několik měsíců, ale stále byly pod maskovací fólií. To se teď změnilo. Na internetu se objevila první fotka nezamaskovaného auta.

Přečtěte si také:  Tesla s falešnými výfuky i zvukem spalovacího motoru. Je tohle budoucnost úprav elektromobilů?

Automobilka o novém modelu zatím nic neprozradila, ale její design (zatím pouze siluetu) si můžeme prohlédnout na první fotce. Ta sice není moc kvalitní, ale i tak víme, co můžeme očekávat. Přední část karoserie vypadá prakticky stejně jako u běžného Enyaqu iV, ale za předními sedadly pak střecha výrazněji klesá. Víko kufru by mělo dostat i stěrač, podobně jako to mají liftbacky Octavia i Superb.

Žádné oficiální podrobnosti o autě známé nejsou, ale očekává se stejná technika jako v případě běžného enyaqu. Standardně by měla být poháněna kola zadní nápravy, případně za příplatek budou poháněna všechny čtyři kola. V nabídce budou i verze s různou kapacitou baterie a chybět by nemělo ani vrcholné RS.

Přečtěte si také:  První kilometry s novou generací Škody Fabia. Překvapí hlavně tichem v kabině

Kolegové z webu Autosalon.tv také tvrdí, že narozdíl od kupé verze Kodiaqu, který se na některých trzích prodává jako Kodiaq GT, dostane Enyaq iV přídomek Coupé.

Nová karosářská verze elektromobilu by měla být představena letos na podzim, přičemž světová premiéra by se měla konat – stejně jako u výchozího Enyaqu iV – v Praze.

 

15 komentáře

  1. Spousta řečí o nezamaskovaném autě, několikrát se opakující v textu a nakonec je tu rozmazaná fotografie auta, jenž je z jedné třetiny zalepeno folií.
    To si někdo v redakci myslí, že to je cargo a zasklení končí v půli dveří, a zadní víko bude bez okna? Pitomci.

  2. Docela náhoda a nevím, zda je to reálně možné, ale včera jsem se poohlédl po autě, co to je, a byl to Enyaq – schválně jsem se podíval na označení ještě, říkám si, hmhm, hezké auto . Bylo přesně v této barvě. Vůbec mě ale nenapadlo, že to je taková tajnost, jinak bych ho nafotil, parkoval jsem hned vedle něho, seděla v něm minimálně jedna mladá kočka :)). Benzina ONO, Cvikov 🙂

    • Dnes mladá kočka v Losinské ulici v Řeporyjích, hezké auto, kočka hezčí, ale oběma to slušelo. Nejsem zrovna nesolventní, ale ty peníze bych za to auto nepustil. Navíc fandím autům která mají třeba šest válců a alespoň dvěstě HP.

  3. Jen se zeptám, kdo z Vás přiblblejch hejterů viděl Enyaq v reálu? Na vlastní oči?
    Já jo, V koncernovém autosalonu VW a AUDI v Rakousku ho mají už nějaký čas vystavený jako horkou novinku. a vypadá dost slušně! Vystavený dovybavený model stojí 47.000 €, A vedle stála AUDIna e-tron GT za 125.000 € Ten Enyaq tam rozhodně ostudu nedělá.
    A podle zájmu to bude jeden z neprodávanějších plně ecars ve své kategorii.

  4. Nevíte co melete. To auto je skvělé a bude se prodávat dobře. Lidí co ho zaplatí s rodinným domem nebo krytou společnou garáží je víc než socek který si ho nekoupí ne kvůli paneláku ale protože na něj stejně nemají a jezdí ve dvacet let staré plečce nebo nějaké dacií

      • Tak si kup Nisan Juke. Budeš mít a není taková hranatá krabice.
        Vždykcy mě tyhle diskuze neskonale bavily. Jak se tu „vodborníci“ na design chovají jako by měli hlaveň u spánku a auto si museli kupovat. Dyť vás nikdo nenutí…
        Vodborníci na energetiku tentokrát nebudou? Nebo to jsou ti s těma šestejma patrama?

Přidat komentář