skoda-enyaq-iv-kupe-spy-foto-1

Škoda Enyaq iV už se po silnicích prohání ve verzi kupé

Autor: Pavel Srp - Zdroj: carscoops.com - Foto: carscoops.com / S. Baldauf, SB-Medien - 8. 9. 2020


Minulý týden (nejen) českým internetem rezonoval nejnovější model značky Škoda, elektromobil Enyaq iV. Už víme, jak bude vypadat pětidveřový crossover, ale chystá se i další karosářská varianta. Ta sice nemá být tak praktická, ale má mít naopak víc sexappealu.

„Kupé“ verze Enyaqu iV už byla vyfocena na ulici. Ačkoliv nese opravdu velkou kamufláž, některé prvky jsou jasné. Očekáváme, že přední část bude oproti výchozímu pětidveřovému modelu bez výraznějších změn, ale záď bude dočista jiná. Má výrazně svažující se víko kufru s integrovaným spojlerem. Změnilo se i umístění registrační značky. Minulý týden představený Enyaq iV ji má na víku zavazadelníku, verze kupé ji dostane do zadního nárazníku.

Pohled do interiéru nemáme, ale očekáváme, že bude beze změn, stejně jako pohonné jednotky. Kupé verzi Enyaqu iV by tak měly pohánět výhradně elektromotory, čerpající energii z vaterií o kapacitě 62 kWh (58 kWh využitelných) a 82 kWh (77 kWh využitelných).

skoda-enyaq-iv-kupe-spy-foto-2

I výkonové verze by měly být stejné, takže. Základní model s 62kWh baterií by měl pohánet elektromotor s výkonem 132 kW a dojezdem až 390 kilometrů v cyklu WLTP. Výkonnější ENYAQ 80 iV by měl mít elektromotor o výkonu 150 kW a s točivým momentem 310 Nm. Dojezd by tak měl vzrůst až na 510 kilometrů na jedno nabití v cyklu WLTP.

To jsou verze s pohonem zadních kol, ale budou i čtyřkolky. Ty budou mít větší baterii, ale bude je pohánět nejen elektromotor vzadu, ale i vpředu. Celkový výkon nejvýkonnější „běžné“ verze tak bude 195 kW, ale v nabídce bude i ENYAQ RS iV s celkem 225 kW. Obě tato provedení mají dojezd v cyklu WLTP až 460 kilometrů.

Kompletní fotogalerii si můžete prohlédnout na webu Carscoops.com.

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru