SEAT Leon Cupra 280 nebyl vůbec špatným autem, ale pro spoustu lidí, kteří milují rychlost, je těch 280 koní, které produkuje dvoulitrový motor pod kapotou, prostě málo. Jedním takovým je i mladý milovník rychlosti jménem Colin Casselden, který svou Cupru odvezl k britskému úpravci VRS Performance. A jeho požadavek byl jednoduchý. Chtěl výkon a techniku, která jej bude schopna přenést na silnici, respektive na trať při závodech ve sprintu.
K tomu, aby vše fungovalo a zároveň splnilo očekávání majitele auta, dostala Cupra nové, mnohem větší turbodmychadlo, upravené sání vzduchu se zvětšeným průměrem, větší vstřikovače paliva, ale také pohon všech kol z Volkswagenu Golf R. K tomu všemu úpravce přidal ještě novou převodovku DSG, kdy původní s označením DQ250 nahradil sedmistupňovým S-tronicem z Audi RS 3.
Díky tomu je možné na všechna čtyři kola, ale nakonec i na rozpálený asfalt závodní dráhy, přenést konečný výkon 552 koní. Ačkoliv na záběrech ze závodů je vidět, že převodovka se v nižších rychlostních stupních s tím výkonem trošku pere, dokázal nakonec Colin sprint na čtvrt míle za 10,97 sekundy, přičemž v cíli dosáhl rychlosti 204 km/h.
Ovšem, to je prý jen začátek! Úpravy a hlavně konečné naladění auta ještě nejsou u konce. Colin má totiž v plánu dostat se na sprintech pod 10 sekund.