Zákazníci značky Rolls-Royce milují luxus a mají peníze. To ale neznamená, že obě tyto věci chtějí dávat okatě najevo všem okolo. Tedy, někteří takoví jistě jsou, ale ne všichni. Dokonce to vypadá, že skupina bohatých, kteří nutně nepotřebují své bohatství ukazovat na první dobrou, je mnohem silnější. A to tak silná, že donutila Rolls-Royce změnit design chystané nové generace modelu Ghost.
Torsten Müller-Ötvös, šéf značky Rolls-Royce potvrdil, že nový Ghost bude opravdu nový, žádné decentní úpravy, kudrlinky a změny materiálů v interiéru. Britská značka se totiž rozhodla vyslyšet stesky zákazníků, kteří by byli raději, aby byly vozy Rolls-Royce o něco umírněnější, aby na první pohled nekřičely do světa částku, jakou za ně jejich majitelé museli utratit.
Nemá to prý ale znamenat, že by snad tato luxusní auta měla být obyčejná, to v žádném případě. Přirovnat by se snad mohlo dát k tomu, když se ženy snaží hodinu před zrcadlem nalíčit a učesat tak, aby nebylo vidět, že jsou nalíčené a učesané.
Müller-Ötvös tedy v tiskové zprávě automobilky Rolls-Royce řekl, že nový Ghost nebude do okolí svou okázalost křičet, ale spíše šeptat. Jak to bude vypadat v praxi, zatím není vůbec jasné. Automobilka zatím odhalila jen lehkou skicu nového Ghostu, ale slíbila, že v následujících týdnech a měsících ukáže více. Plné odhalení Ghostu pak proběhne během letošního podzimu.