Nová generace hot-hatche Mercedes-AMG A 45 4MATIC překvapil svými výkony. Vždyť ze čtyřválcového dvoulitru dostal ve verzi S na více než čtyři stovky koní! Na tohle auto se ale podívali specialisté ze společnosti Renntech a jeho výkon dále výrazně zvedli.
Renntech není v úpravách automobilů žádným nováčkem a specializuje se právě na modely Mercedes-Benz a Mercedes-AMG. Není to navíc žádný troškař, vždyť dokáže z motorů vydolovat velké divy. Důkazem je právě nový počit na základech Mercedes-AMG A 45 4MATIC.
Mercedes-Benz odhalil modely AMG A 45 a CLA 45. Ve verzích S budou mít přes 400 koní
Sériové modely Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ a Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ pohání přeplňované čtyřválcové dvoulitry (M139) s výkony 387 koní, respektive 421 koní a s točivými momenty 480 Nm, respektive kulatých 500 Nm. Poháněna jsou výhradně přes automatickou převodovku všecha čtyři kola.
Po úpravě výkonnější verze S se hodnoty zastavily na 475 koních a 575 Nm, což je opravdu působivá hodnota. Renntech ale uvádí, že takový nárůst byl způsoben jen softwarovou úpravou řídící jednotku. V nabídce bude tento chip k dispozici od poloviny ledna a na přání k němu bude certifikát TÜV.
Pokud by vám tento nárůst nestačil, můžete využít další možnosti, které výkon zvýší k 550, respektive k 600 koním. Tyto úpravy ale zatím stále nejsou doladěny k dokonalosti a úpravce na nich stále pracuje. Kromě úpravy řídící jednotky už zahrnují také jiné turbodmychadlo, ale i kompletně přepracovaný výfuk i s možností instalace sportovních katalyzátorů. Do nabídky by tyto úpravy měly být zařazeny v průběhu února.
Další výfuk, který bude v nabídce, bude s filtrem pevných částic, sportovními katalyzátory, ale hlavně s elektronicky ovládanými zvukovými klapkami EVM – Exhaust Valve Module. Ty se budou dát otevřít v jízdních režimech, které lze používat výhradně na závodním okruhu. Kdo to ale bude dodržovat? Také sedáte do auta a všechny klapky rovnou otevíráte? :)
Tuner myslel i na design, ačkoliv spíše střídměji. V nabídce má dvoje disky s průměrem 19″ nebo 20″. Zatímco menší disky jsou vyvinuty společně s americkým specialistou VOSSEN, tak větší 20″ (na fotkách) jsou vlastní konstrukce a jde o disky RENNtech Performance Series wheels RPS 10.2. Na autě jsou také instalovány nižší, sportovní pružiny.