Už pár dnů se začínají objevovat reklamy určené pro poločas finále letošního Super Bowlu. Jistě už víte, že jde o ten nejdražší reklamní čas, jaký si firma vůbec může koupit. Důvod je prostý, fotbalové finále je nejsledovanějším pořadem Ameriky a sledují ho desítky milionů lidí. Někteří přímo na stadionu, jiní u televizí. A to je velký reklamní zásah, který je potřeba náležitě zaplatit. Není nic zvláštního, když pár sekund reklamy vyjde na miliony dolarů.
Kia představila model ProCeed GT Line a GT. Už jsme se s ním svezli
Netušíme, kolik za svou reklamu zaplatilo Porsche, ale víme, že se do tohoto reklamního bloku zapojuje poprvé od roku 1997. A důvod má dobrý, jejím nový elektromobil značky, model Taycan. Ten chce divákům a potencionálním zákazníkům ukázat ve světle, které možná ještě neznají. Ne jako super bezpečný a emisně čistý elektromobil, ale jako zábavné elektrické auto. A pokud mohu ze svého pohledu soudit, německé automobilce se to povedlo!
Upřímně přiznávám, že jsem dlouho neviděla tak dobře zpracovanou automobilovou reklamu. Důvod je prostý. Jakkoliv je hlavním hrdinou krátkého spotu Taycan, sekundují mu ty nejlepší a nejznámější modely z historie automobilky. Včetně slavného traktoru! Nechci vám prozrazovat konkrétní děj videa, je příjemně překvapivý, ale řeknu, že se vše točí kolem zloděje a honičky zaměstnanců Porsche muzea. Do té honičky se kromě traktorů zapojí také závodní speciál 917 Le Mans, několik edicí 911 nebo třeba 918 Spyder. Klobouk dolů! Tohle se Porsche prostě povedlo!
Mimochodem vidíte v čase 0:46 tu modrou 911 s křídlem? Vypadá to, jako by nás tím Porsche lákalo na zbrusu nové, ještě nepředstavené Porsche 911 GT3.