BMW zastavělo do nové generaci modelu M5 poprvé v historii pohon všech kol, ale také speciální „driftovací mód“. Pálit zadní pneumatiky tak nebude nijak složité.
Možná i proto nové BMW M5 dostalo také velmi speciální pneumatiky vyvinuté společností Pirelli. Ty by v prvé řadě měly podtrhnout perfektní jízdní vlastnosti auta, ale v té druhé dostaly také velmi zvláštní vlastnost. A tu využijí hlavně ti, kteří se s M5 budou klouzat dveřmi napřed.
Guma je vyrobená tak, aby ve chvíli, kdy uklouzne, začala velmi hlasitě kvílet a pískat. Jde o řadu pneumatik P Zero, která byla původně navržena pro monoposty F1. Její složení je samozřejmě přísně tajné, ale Pirelli tvrdí, že nabídnou absolutní výdrž i při maximálním zatížení a skvělou přilnavost i při opravdu špatném zacházení. A k tomu všemu se umí postarat o pořádné divadlo.
Jen je potřeba počítat s tím, že pneumatiky to rozhodně nebudou levné a vzhledem k tomu, že takové klouzání a pískání je celkem návykové, je dost dobře možné, že jedny na sezónu prostě stačit nebudou. Pirelli je bude pro M5 nabízet s označením 275/35 ZR 20 (102Y) XL vpředu a 285/35 ZR 20 (105Y) XL vzadu.