SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 získal homologaci podle nového protokolu WLTP. Emise činí 29 g1 C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu 59 km.
Značka Peugeot s vozem SUV AWD o výkonu odpovídajícímu 220 kW/300 koní s emisemi C0₂ na úrovni nejlepších hybridů na trhu jednoznačně obohatila nabídku vozů využívajících nové zdroje energií a poskytujících nové jízdní zážitky.
Ve Francii již byly objednávky modelu 3008 GT HYBRID4 zahájeny, od října 2019 dostanou možnost objednávat tento vůz i ostatní evropské země3.
PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: pro různé cesty
Úspěch modelu SUV Peugeot 3008, kterého se od uvedení na trh v roce 2016 prodalo více než 700 000 kusů (a stal se v mnoha zemích lídrem ve svém segmentu), získává s vysoce výkonnou verzí HYBRID4 novou dimenzi. Nabízí výkon, jakého žádný sériový vůz značky Peugeot nikdy nedosáhl! Tato špičková verze je vybavena pohonem všech čtyř kol a její výkon je ekvivalentem 220 kW/300 koní.
Jde o výsledek kombinace motoru PureTech o výkonu 147 kW/200 koní a dvou elektromotorů: jeden o výkonu 81 kW/110 koní je vpředu a je spojený s převodovkou e-EAT8, druhý umístěný na zadní nápravě poskytuje výkon 83 kW/112 koní.
Při obsazenosti pouze s řidičem se zrychlení z 0 na 100 km/hod dosáhne za 5,9 s. Kapacita baterie je 13,2 kWh. V plně elektrickém režimu je dojezd podle protokolu WLTP 59 kilometrů.
Baterie se dobíjí snadno a rychle. Plného nabití vozidla je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu4 dosaženo za 1 hodinu 45 minut.
Režim 4WD zajišťuje vylepšenou pohyblivost na obtížné silnici nebo terénu. Výsledkem je dokonalá přilnavost: na mokrých, blátivých, zasněžených nebo klikatých silnicích je síla rovnoměrně rozložena na všechna čtyři kola vozu.
SUV Peugeot 3008 Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech kol a současně emise C0₂ na nejlepší úrovni na trhu: 29 g C0₂/km podle protokolu WLTP.
Kombinace účinné platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) a nové víceramenné zadní nápravy poskytuje vysoký komfort a současně vynikající jízdní stabilitu. Začlenění zadní nápravy nemá žádný vliv na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru.
Motorizace HYBRID4 je k dispozici pouze pro úroveň výbavy GT. Tato verze je dodávána s exkluzivním čalouněním Alcantara v odstínu Šedá Gréval v kombinaci s pravým dubovým dřevem „Grey Oak“. Je také obohacena o nové asistenční systémy: adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, které byly převzaty z nového Peugeotu 508.
Verze HYBRID4 bude několik měsíců po svém uvedení na trh doplněna variantou s pohonem dvou kol HYBRID o výkonu 165 kW/225 koní. Ta se na trhu objeví na jaře roku 2020. Bude kombinovat motor PureTech o výkonu 132 kW/180 koní s elektromotorem 80 kW/110 koní s převodovkou e-EAT8.