Mercedes-Benz třídy E (W124) byl jedním z těch nejlepších vozů, které kdy automobilka vyrobila. Poprvé byl představen již před 29 lety, v roce 1985. Ani po těch letech nepůsobí nijak archaicky, ale čiší z něj svěžest. Vrcholem nabídky byla verze 500E (od roku 1990 do roku 1993), která se později označovala jako E500 (od roku 1994 do roku 1995). Šlo o velmi speciální model, na němž společně s automobilkou Mercedes-Benz spolupracovala nedaleko sídlící automobilka Porsche, v jejíž továrně v Zuffenhausenu se auto ručně vyrábělo. Celkem vzniklo pouhých 10 479 kusů.
Mercedes-Benz E500 měl pod kapotou motor V8 o objemu 5,0 litru s výkonem 326 koní při 5700 otáčkách za minutu a kroutícím momentem 480Nm při 3900 otáčkách za minutu. Tyto hodnoty vystřelily auto z 0 na 100 km/h za pouhých 5,5 sekundy a nejvyšší rychlost činila 260 km/h.
Jenže německému úpravci BRABUS ani to nestačilo. Auto vzal a důkladně ho upravil. A jedno z upravených aut je na prodej. Pod kapotou je dokonce motor ještě o litr větší, V8 o objemu 6,0 litru se čtyřmi ventily na válec. Objem v BRABUSU zvětšili, motor je původní. Díky tomu výkon poskočil dokonce nad 500 koní.
Toto konkrétní auto bylo za 100 tisíc dolarů na prodej TADY, ale inzerát již online není. Je otázkou, zda se auto prodalo nebo si to majitel rozmyslel. Jisté však je, že jde o jediný kus, který dostal kompletní bodykit a úpravy BRABUS. V roce 1994, kdy bylo auto vyrobeno a upraveno, stál tento kompletní kit 200 tisíc dolarů! Od té doby auto najelo pohých 65 tisíc mil.
BRABUS upravil nejen podvozek a motor – včetně nové řídící jednotky, ale vyměnil podvozek, instaloval nová 17″ kola, kompletně vyměnil brzdy za větší, kompletně vyměnil výfukové potrubí a provedl mnoho dalších úprav. Zcela vyměněn byl také kompletní audiosystém.