Skip to the content
  • Naše projekty:
  •  bike-mania.cz
  •  PneuMagazín.cz
  •  NejlepšíSilnice.cz
  •  EkologickáAuta.cz
  •  PojMag.cz
  • |
  •  Kalkulačka autopojištění
  • |
  • Zásady cookies (EU)
auto_mania_cz-logo-napis-398x77px

auto-mania.cz

Testy aut, srazy a akce, novinky, poradna, …

  • Autonovinky
  • Testy
    • Nová auta
    • Srovnávací testy
    • První jízda
    • Ojetá auta
  • Magazín
    • Tuning
    • Veterány
    • Svolávací akce
    • Poradna
    • Známé osobnosti
    • Život řidiče
    • Boutique
  • Srazy a výstavy
    • Automobilová muzea
    • Srazy a jiné akce
    • Veletrhy a výstavy
  • Motorsport
  • Přehled podle značky
Dacia-nove_logo

Modely Dacia dostanou nové označení. Vpředu bude logo, vzadu nápis

Od Josef Pelikán | Zdroj a foto: Dacia - Tisková zpráva - 15. 6. 2022 0

Po kompletní obměně komunikačních materiálů a prvních showroomů prodejních zastoupení Dacia, která byla započata na začátku roku 2022, je nyní na vozidlech, aby přijala novou identitu značky. Kromě prosté změny designu, nová identita ztělesňuje závazky do budoucna a staví na pevně zakotvených hodnotách, které stojí za úspěchem značky Dacia.

Objednávky budou otevřeny již 16. června, první dodávky proběhnou koncem roku 2022.

Nová vizuální identita značky Dacia se rozšířila na celou modelovou řadu

Výrazným prvkem nové identity značky je emblém Dacia Link, který se nachází uprostřed přední masky, která je sama o sobě přepracovaná a nyní s prvky v bílé barvě.

Stejně jako články řetězu tvoří propojená písmena „D“ a „C“ v minimalistických liniích zcela nový emblém, který odráží robustní jednoduchost nového designu. Dacia Link je snadno rozpoznatelným obrazem značky, který je dobře viditelný zblízka i zdálky.

Dacia mění logo. Je graficky jednodušší a podle značky „vyvolává na první pohled dojem síly a stability“

Další viditelnou změnou je přidání loga na volant každého vozidla. Minimalistický design nápisů byl zredukován, takže zůstalo jen to nejnutnější, co stačí k rozeznání jednotlivých písmen.

Mezi další změny, které byly provedeny v designu, patří příchod barvy šedá Megalithe na střešní lišty, prvky předního a zadního nárazníku a vnější zpětná zrcátka u modelů Sandero Stepway a Duster.

Přečtěte si také:  "Dacia Duster je jako Porsche 911," říká o ní nový designový šéf

Stejná DNA, nový impuls

Během několika měsíců Dacia obnovila svou modelovou řadu dvěma novými přírůstky do rodiny: plně elektrickým modelem Spring a modelem Jogger, všestranným rodinným vozem segmentu C.

Zavedení nové vizuální identity představuje vyvrcholení obnovy značky. Dacia skutečně změnila vše, ale stále zůstává věrná podstatě značky.

Dacia_Duster-predek-nove_logo
Dacia_Duster-zadek-nove_logo
Dacia_Jogger-bok-nove_logo
Dacia_Jogger-interier-nove_logo
Dacia_Jogger-predek-nove_logo
Dacia_Logan-nove_logo
Dacia_Sandero_Stepway-nove_logo
Dacia_Sandero-nove_logo
Dacia_Spring-predek-nove_logo
Dacia_Spring-zadek-nove_logo

Tato podstata znamená vyrábět vozy bez příkras, jen s podstatnými prvky, které odpovídají očekáváním našich zákazníků. Vozidla Dacia jsou především robustní a spolehlivá, jsou skutečně všestranná a lze je používat k nejrůznějším účelům, ať už jde o popojíždění po městě, nebo útěk na víkend do přírody. Zbrusu nové barvy šedá a zelená Dusty jsou zemité odstíny inspirované barvami přírody a podtrhují úzké spojení značky Dacia s přírodou.

Dacia je tu proto, aby změnila zažité poměry a opět otřásla automobilovým průmyslem, zejména prostřednictvím snahy o prosazování chytrých spotřebitelských řešení. To znamená postupné ukončení používání některých materiálů, jako jsou chromované lišty nebo umělý hliník, ale také pokračující snahu o ukončení používání jakékoliv formy kůže živočišného původu.

Přečtěte si také:  Nejprodávanějším autem v Evropě za rok 2021 už není Golf. Přeskočil ho Renault

Uvedení nové identity značky je pro společnost Dacia také příležitostí uvést do praxe závazek, který skupina Renault přijala na výroční valné hromadě 23. dubna 2021. Dacia se tak stane první značkou skupiny, která postupně omezí maximální rychlost všech svých vozidel na 180 km/h.

Šmírování řidičů a omezování maximální rychlosti. Dacie a Renaulty nepojedou více než 180 km/h a budou sbírat data o řidičích

„Dacia se mění s dobou, stejně jako se mění image její značky. Také základy jednotlivých produktů jsou stále silnější, aby odpovídaly velmi reálným očekáváním našich klientů. Všestranná, robustní vozidla, stavěná do terénu, s důmyslnou výbavou a pragmatickým přístupem k cenově dostupným a ekologickým automobilům. Vizuální identita vozů vyjadřuje tato sdělení a činí značku ještě přitažlivější. Dnešek je pro značku Dacia novým začátkem! Naše týmy fantasticky spolupracovaly na zavedení nové identity značky v celé modelové řadě Dacia. Díky přispění všech obchodních linií má nyní značka Dacia novou kůži, ale stále stejnou DNA. Tato změna je příležitostí ukázat, že náš způsob výroby automobilů může být stále stejně zásadní jako přitažlivý,“ říká Lionel Jaillet, produktový ředitel Dacia.

„Zjednodušené logo je velmi symbolické pro zaměření značky na návrat k základům. Stejně tak emblém Dacia Link inspirovaný světem mechaniky evokuje jednoduchost a robustnost. Nese v sobě také symboliku spojení, které je silným prvkem komunity Dacia,“ říká David Durand, šéf designu Dacia.

Kompletně přepracovaná modelová řada

Pravděpodobně poprvé v automobilovém průmyslu se nová vizuální identita zavádí současně pro celou modelovou řadu Dacia. Již 16. června budou moci zákazníci objednávat vozy s novou vizuální identitou.

Přečtěte si také:  Tři vozy Dacia Duster se postavily na stupně vítězů v závodě Rallye Aïcha des Gazelles

Na to, aby zákazníci viděli nový vzhled na vlastní oči, si budou muset počkat do pařížského autosalonu v říjnu 2022 a první vozy se dostanou k prodejcům značky Dacia koncem roku 2022.

KategorieDacia Magazín NEWS
ŠtítkyDacia Duster Dacia Jogger Dacia Logan Dacia Sandero Dacia Sandero Stepway Dacia Spring nové logo
prazsky okruh
Zbytek Pražského okruhu je o krok blíž svojí realizaci. Stavět by se mělo začít v roce 2024
Chyby na železničních přejezdech jsou tvrdě trestány. Závory jsou ale jen psychologické, dají se bez problému prorazit

Leave a Reply Cancel reply

Podobné články:

  • Předprodej Volkswagenů ID. Buzz a ID. Buzz Cargo v České republice odstartuje 1. července
  • Francouzi představují další stylovku. Citroën C4 X zaujme už na první pohled designem
  • Nová DS 7 Crossback se představuje. Přiváží i novou nejvýkonnější verzi s pohonem všech kol
  • BMW připravilo vylepšení pro své modely. Dostanou např. nové šestiválce či prohnutý displej
  • Polaris rozšiřuje off-roadové možnosti novými a vylepšenými stroji napříč celou modelovou řadou pro rok 2022
  • Pátá generace SUV Kia Sportage se představuje s plug-in hybridní variantou, novým designem a high-tech interiérem
  • BMW řady 2 Coupé nové generace se představuje. Od řady 2 Gran Coupé se liší úplně vším a bude mít i šestiválec
  • Nové BMW řady 7 se představuje. V Evropě (zatím) jen jako elektromobil, jinde ve světě i s benzinovým V8
  • Dacia Jogger slibuje plnohodnotných 7 míst pro posádku i velký kufr. Vejde se hluboko pod 400 tisíc
  • INEOS Grenadier 4x4 je v ČR. Připomíná Land Rover Defender, má šestiválce BMW, pohon všech kol a v prodeji bude za rok
logo auto-mania.cz
 
Redakce | Odkazy | Možnosti inzerce
Zásady používání souborů cookie
Obsah stránek auto-mania.cz je originální a je vlastnictvím jeho autorů. Jakékoliv kopírování obsahu nebo částí obsahu těchto stránek je zakázáno, s výjimkou použití části obsahu s výslovným písemným (e-mailovým) svolením autorů nebo použití části obsahu formou citace. Články vyjadřují soukromý názor autora. Názory autora se nemusí ztotožňovat s názory redakce a vydavatele.
Mediální skupina:
AutoMotoZprávy.cz

© Pavel Srp, AutoMotoZprávy.cz, 2011-2022

Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Ukázat volby
{title} {title} {title}