Práce automechanika dnes není jen o tom mít špinavé ruce po fyzické práci a třímat v koutku úst cigaretu. Mechanici jsou dnes podobní spíše technikům. Pracují totiž více než se špínou v rukách spíše hlavně s počítačem. Kromě sady klíčů dnes potřebují také alespoň základní znalosti v oboru IT.
I tak se ale mechanik většinou nevyhne testovací jízdě s opravovaným autem. Musí přeci vědět, že problém, který řešil, je odstraněn, a zákazník tak dostane auto v tom nejlepším možném stavu. I když je pravda, že někteří mechanici na to mají jiný pohled a se zákaznickým autem dokáží dělat až neuvěřitelné věci. V tomto případě ale mechanik postupoval přesně tak jak měl, tedy, až do té osudné chyby.
Zákaznický Wiesmann MF4 GT opravil a vyrazil ho otestovat na silnice. Bohužel se ale prý nechal vylekat 4litrovým osmiválcem, který produkuje 407 koní výkonu a 600 Nm točivého momentu. V jednu chvíli tak plyn přišlápl víc, než měl a auto neudržel na silnici. Skončil v lesíku hned vedle silnice.
Výsledkem je hodně pomuchlaná karoserie auta, ale s největší pravděpodobností to půjde opravit. Jen to dotyčný jistě nebude mít levné. Předpokládáme, že měl pojistku, ale i tak bude muset platit nějaká procenta, která jistě nebudou malá.