Tuningoví úpravci se většinou snaží zaujmout co největšími koly, co nejnižším podvozkem a monstrózním výkonem. A to i v případě aut, která jsou svým naturelem určena spíše pro jízdu ve špíně než na hladkém povrchu silnic. V Manhart Performance se rozhodli, že to chce změnu. A proto upravili Land Rover Defender do terénu.
Jejich projekt dostal označení Manhart DP 450, ale zatím je jen na papíře. Už ale i samotné rendery nevypadají vůbec špatně. Co autu nemohlo chybět, je černý lak karoserie doplněný zlatými detaily. To už je něco jako jejich podpis. Úprava pokračovala novými terénními disky obutých do speciálních terénních pneumatik.
K tomu Manhrat přidal LED světelnou rampu na střechu, šnorchl, ochranu podvozku, naviják a střešní nosič s žebříkem. Třeba na stan nebo další nezbytnosti na off-roadovou výpravu. Už z prvních skic je patrné, že auto je pořádně nazvedané, čehož Manhart dosáhl vzduchovým podvozkem.
https://www.facebook.com/ManhartPerformance/posts/4965911453462431
Zatím není nic definitivní, ale úpravce tvrdí, že zapracuje i na zvýšení výkonu. Manhart DP 450 vychází z Defenderu P300, který má pod kapotou dvoulitrový čtyřválec, jehož výkon by měl být zvýšen z 300 koní na 450 koní. Odtud pak pochází označení celého projektu.