Supersportovní auta jsou často vyráběna tak, že jakékoliv servisní zásahy znamenají velké finanční částky. A ne až tolik kvůli ceně dílů, ale spíše kvůli ceně práce. Třeba kvůli výměně spojky na Ferrari F50 je nutné auto rozpůlit!
O tom, že jde o opravdu náročný servisní úkon nás přesvědčí přiložené video z Velké Británie. V tamějším servise Joe Macari Servicing v Londýně se jednu takovou výměnu rozhodli natočit.
https://www.facebook.com/joemacariservice/videos/367008270392466/
To, že to bude složité, naznačuje už samotné umístění motoru uprostřed mezi nápravami. Jenže motor tady tvoří také nosný prvek zavěšení zadních kol i pro zadní nárazník. Z auta tak musí celá zadní část včetně nápravy.
Cena? Neznámá, ale určitě to budou desetitisíce, možná desítky desetitisíců. Pokud tedy pokukujete po nějakém levném starším supersportu, poptejte se i na ceny servisních nákladů. Abyste nakonec „levně“ nepořídili auto, se kterým nebudete moci vůbec jezdit… Byla by to škoda!
https://www.instagram.com/p/BbogTTCHIsM/