Test Hyundai i30 N Performance

Když přišlo na trh Hyundai i30 N, rozpoutalo to velké debaty. Další, mnohem vášnivější debaty to rozpoutalo, když začaly vycházet první novinářské testy, protože jsme tohle auto všichni chválili. V nabídce tehdy bylo jen s manuálem a pohon předních kol. To se ale už brzy změní.

Test Hyundai i30 N Performance

O tom, že u i30 N dostane zákazník na výběr mezi manuální a automatickou, respektive dvouspojkovou převodovkou, se mluví už dlouho a je to potvrzeno – naposledy při prezentaci Hyundai i30 Fastback N na začátku dubna. Nejnověji se ale mluví i o tom, že přijde i možnost volby pohonu všech kol. Dokonce už se prý testují prototypy.

S takovým tvrzením přišel australský magazín carsguide.com.au, kterému to prozradil tamní PR manažer Guido Schenken. Řekl, že to prý bylo v plánu už od úplného začátku vývoje.

Potvrzují to i slova šéfa divize Hyundai N Alberta Biermanna, který se do budoucna na pohon všech kol chce zaměřit. Ostatně nebude sám, stejným směrem se chystá i Mercedes-AMG.

Své řekl i Geoff Fear, který pracuje v Austrálii ve vývoji a dolaďuje odpružení modelů a v divizi motorsportu. Ten totiž tvrdí, že zadní náprava je i s odpružením stejná s modelem Kona, který pohon všech kol nabízí.

Je podle vás pohon všech kol pro Hyundai i30 N dobrou volbou?

Ukázat výsledky ankety.

Nahrávání ... Nahrávání ...