Hyundai se pustil do stavby rychlých modelů, založil kvůli tomu nové oddělení N a už představil svá první auta. To vůbec první, Hyundai i30 N už jsme proklepli v redakčním testu a právě tento model by se mohl v příštím roce dočkat také další, dvouspojkové převodovky DCT.

Podle informací serveru Car Advice dostane převodovka 8 rychlostních stupňů, obě spojky budou v olejové lázni a budou ovládány elektrohydraulicky. Je to informace, která se vztahuje k australskému trhu, ale předpokládáme, že se automatická převodovka rozšíří i do dalších částí zeměkoule. V Austrálii by se měla objevit někdy v druhé polovině roku 2019.

Z počátku by mělo jít o možnost volby pouze pro výkonnější verzi Performance, která má navíc oproti té základní zejména více výkonu a elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Podle Andrewa Tuitahiho, vedoucího produktového manažera společnosti Hyundai Australia, se bude řada modelová i30 N dále přizpůsobovat podle toho, co budou zákazníci na jednotlivých trzích požadovat. Podle šéfa vývoje Alberta Biermanna ale nemůžeme očekávat pohon všech kol, auto má prý tolik točivého momentu, který přední náprava se samosvorem v pohodě zvládne.