Součástí zrušeného ženevského autosalonu měla být mimo jiné premiéra nového BMW Concept i4. Spolu s ním automobilka plánovala veřejnosti poprvé představit také nové logo, které ponesou všechny nové modely.
Autosalon se nekonal a tak byla jak premiéra vozu, tak loga přesunuta na internet. A jak všichni víme, on-line diskutéři nic neodpustí a rozhodně se nebojí být velmi důrazní a svůj názor světu sdělit opravdu otevřeně. Zatím ty názory nejsou zrovna dvakrát pozitivní. O tom se můžete přesvědčit třeba i na facebookovém profilu českého zastoupení značky BMW.
https://www.facebook.com/BMW.Ceska.Republika/photos/a.161211680561815/3384204141595870/?type=3&theater
Nové logo je totiž dvourozměrné a částečně průhledné. Stále kombinuje modrou a bílou barvu ve tvaru, který má většina zažitý jako roztočenou leteckou vrtuli. S letectvím má sice znak mnohé společné, ale vrtule to není. Podrobněji se o znaku BMW a jeho historii můžete informovat v článku přiloženém níže.
Okolo modrých a bílých částí loga je pak průhledný plast, který je lemován stříbrným prstencem. Stříbrná jsou i písmena BMW. Nové logo bude oficiálně uvedeno nejspíš během příštího roku, přičemž by jej měla dostat právě produkční verze Conceptu i4.
Jens Thiemer, viceprezident BMW k tomu řekl: „BMW se stává značkou vztahů. Starý černý prstenec byl nahrazen tak, aby logo evokovalo otevřenost a jasnost vztahů značky a zákazníků. Chceme, aby se zákazníci stali více než kdy dřív součástí světa BMW. Náš nový design loga je zaměřen na výzvy a digitalizaci značky.“
BMW není jedinou značkou, která v poslední době logo změnila nebo se k tomu chystá. Nové logo, mimochodem, také velmi diskutované, před časem ukázal Volkswagen. A k této změně se chystá i Kia.