S největší pravděpodobností se shodneme na to, že BMW M5, včetně verze CS, rozhodně patří mezi velmi schopná, elegantní a výkonná auta. Ovšem po zásahu německého úpravce G-Power se všechny tyto vlastnosti ještě zvýraznily.
G-Power se na výkonná BMW zaměřuje poměrně často a ani u BMW M5 CS nešlápl vedle. Svůj projekt pojmenoval G5M CS Hurricane RR a základem všeho bylo opravdu mohutné posílení výkonu i točivého momentu. Pod kapotou nechal 4,4litrový osmiválec se dvěma turbodmychadly, ale po výměně právě oněch turbodmychadel a dalších dílů, po instalaci nového výfukového potrubí a přemapování řídící jednotky se s výkonem dostal na opravdu působivých 900 koní a 1050 Nm. A to je pořádný skok ze sériového výkonu 627 koní a točivého momentu 750 Nm. Nutno zmínit, že výfuk samozřejmě nepřispěl jen k tak masivnímu nárůstu síly, ale také k prý parádnímu zvuku. A když už více výkonu, tak také vyšší rychlost. G-Power totiž posunul omezovač rychlosti na 333 km/h.
Pokud by však tato verze byla pro někoho příliš mnoho, a bylo by to zcela pochopitelné, G-Power má připravenou ještě klidnější verzi s výkonem 840 koní. A pokud i to bylo příliš, pak je tu G5M CS Bi-Turbo, která může být naladěna na 700, 750 nebo 850 koní.
https://www.facebook.com/gpowerworld/posts/pfbid02SiAmhC1m5XEjsFV5897a4tG947zeVdL2aQskME8g7kLdiyrJmqcjdtuyGJiX445dl
Samozřejmě se pracovalo i s designem auta. Úpravce vsadil na 21 zlatá palcová kola a několik doplňků, včetně kapoty, zadního spoileru nebo difuzoru z karbonu.