Přehled podle automobilky

test-2019-hyundai-tucson-16-tgdi-4x4-htrac-n-line- (4)

Test Hyundai Tucson 1.6 T-GDI N-Line (2019)

Hyundai Tucson prošel před časem lehkou modernizací a dostal i novou výbavu N-Line. A právě tuto verzi jsme s benzinovým motorem 1.6 T-GDI s automatem a pohonem všech kol otestovali. „Sportovní“ SUV Omlazený Tucson jsme už v testu před několika měsíci měli. Tehdy jsme testovali mild-hybridní verzi s naftovým motorem 2.0 CRDi MHEV, ovšem tentokrát […]

Test Hyundai Tucson 1.6 T-GDI N-Line (2019) Přečíst celý článek...

tuning-bmw-x4-hamann-01

Hamann představil designový kit pro druhou generaci BMW X4

Druhá generace BMW X4 už tu s námi nějakou dobu je, takže by se mohlo některým majitelům zdát, že už je to okoukané auto. Pro ty je tu například Hamann, který jim rád prodá několik tuningových dílů, aby své auto odlišili od těch běžných. Jde o poměrně decentní úpravy, auto ale přesto změní na první

Hamann představil designový kit pro druhou generaci BMW X4 Přečíst celý článek...

ferrari-testarossa-na-brzde-video

Ferrari Testarossa na motorové brzdě. Jaký výkon bude naměřen po 30 letech?

O tom, že motor s přibývajícími kilometry, vůlemi a opotřebením ztrácí svůj původní výkon, netřeba nijak spekulovat. Tak to prostě je. Kolik výkonu ale ztratil třeba italský supersport Ferrari Testarossa? Tento italský supersport z přelomu osmdesátek a devadesátek (vyráběl se mezi lety 1984 – 1996) měl uprostřed uložený plochý motor V12 . Jeho objem byl

Ferrari Testarossa na motorové brzdě. Jaký výkon bude naměřen po 30 letech? Přečíst celý článek...

Koenigsegg-Jesko-video

1600koňový osmiválec v hypersportu Koenigsegg Jesko zní skvěle

Když v březnu v Ženevě představila švédská automobilka Koenigsegg Automotive AB nový hypersportovní model Koenigsegg Jesko, způsobilo to rozruch. Vždyť auto vypadá supermoderně a takovou má i techniku. Všech 125 aut bylo prodáno během jediného dne a to je základní cena tři miliony euro. Název je poměrně netradiční, ale vysvětlení není složité. Jesko je totiž

1600koňový osmiválec v hypersportu Koenigsegg Jesko zní skvěle Přečíst celý článek...

Známý YouTuber přišel o svou super výkonnou Audi. Shořela na prach

Když už se něco začne kazit, a věřte, že bychom moc rádi použili úplně jiné slovo, nicméně se to nehodí, tak se to prostě pokazí a rovnou se vším všudy. Dokazuje to i příběh Philippa Kaesse, celkem známého německého YouTubera. Ten strávil posledních 10 let hlavně tím, že stavěl a ladil k dokonalosti Audi RS4.

Známý YouTuber přišel o svou super výkonnou Audi. Shořela na prach Přečíst celý článek...

Tesla Model 3 s divoce barevným interiérem nevypadá vůbec špatně

Bulharský úpravce Vilner představil další svůj projekt, v rámci kterého se vyřádil na elektromobilu Tesla Model 3. Vypadá to totiž, že kdo se dnes nějakým způsobem nevěnuje elektromobilitě, ten neexistuje. Vilneru se ale podařilo do tohoto moderního auta dostat trochu retro designu a výsledek je minimálně hodně zajímavý. Novitec upravil elektromobil Tesla Model 3. Změny

Tesla Model 3 s divoce barevným interiérem nevypadá vůbec špatně Přečíst celý článek...

sprint-Dodge-Challenger-SRT-Hellcat-a-BMW-M5-Competition-video

707 koní a 625 koní. Jak dopadne sprint mezi Dodge Challenger SRT Hellcat a BMW M5 Competition?

Jednou z nejoblíbenějších motoristických závodních disciplín jsou závody ve sprintu na čtvrt míle. A tomu přizpůsobují často i svá auta a tím spíše jejich sportovní verze. Ve Španělsku se tak rozhodli postavit Dodge Challenger SRT Hellcat proti evropskému supersedanu BMW M5 Competition. Jak to dopadlo? Obě auta mají velké osmiválec a vyšší stovky koní výkonu.

707 koní a 625 koní. Jak dopadne sprint mezi Dodge Challenger SRT Hellcat a BMW M5 Competition? Přečíst celý článek...

brabus-700-widestar-mercedes-amg-g63-fostla-tuning- (1)

Upravený Mercedes-Benz třídy G dostal široký bodykit, 700 koní a světýlka do interiéru

Mercedes-Benz třídy G se z původního pracovního off-roadu vyprofiloval mezi auta, která si jeho majitelé kupují hlavně pro jeho neopakovatelný styl. Vždyť i dnes, po čtyřicetli letech výroby ve své druhé generaci vypadá jako kdysi. Hrana střídá hranu a aerodynamika tu hlavní slovo rozhodně neměla. Auto, které si můžete prohlédnout na fotkách, je navíc vrcholná

Upravený Mercedes-Benz třídy G dostal široký bodykit, 700 koní a světýlka do interiéru Přečíst celý článek...

fot_6_toyota_prius_2__generacji_2003

6 inovací od Toyoty, které zvýšily pohodlí při cestování: posilovač řízení, laminovaná ocel a podobně

Za úspěchem modelů Toyota, včetně tak revolučních jako jsou Prius, RAV4 nebo Lexus LS400, stojí inovace, o kterých se moc nemluví, ale bez nichž by tyto vozy nebyly takové, jaké jsou. Některá řešení usnadňují řízení, jiná ovlivňují bezpečnost a pohodlí při jízdě. Seznam inovací, které Toyota přinesla do světa automobilového průmyslu, je úctyhodně dlouhý. 1974:

6 inovací od Toyoty, které zvýšily pohodlí při cestování: posilovač řízení, laminovaná ocel a podobně Přečíst celý článek...

Depozitář Porsche muzea ukrývá opravdové skvosty. Je tu na 450 aut

Prakticky každá světová značka s nějakou historií má své muzeum nebo alespoň depozitář, kde shromažďuje své modely. Výjimkou není samozřejmě ani Porsche, které má ve Stuttgartu krásné muzeum, ale i depozitář. Ve sbírce má něco přes šest stovek aut od těch nejstarších, až po ty nejnovější. A přiložené video nás zavede právě do depozitáře. V

Depozitář Porsche muzea ukrývá opravdové skvosty. Je tu na 450 aut Přečíst celý článek...

test-2019-ford-focus-st-plus-performance-23-ecoboost-6.jpg

Test Ford Focus ST Plus Performance 2.3 EcoBoost (2019)

Koncem září uvedl Ford na trh nový Focus ST. V nabídce je opět s dvěma karosářskými variantami a dvěma možnostmi pohonného ústrojí. My jsme si do testu vzali tu sportovnější z nich, kterou je pětidveřový hatchback s benzinovým motorem, manuální převodovkou a rovnou ve verzi ST Plus Performance. Nový motor Pokud si pro nový Ford

Test Ford Focus ST Plus Performance 2.3 EcoBoost (2019) Přečíst celý článek...

lamborghini-urus-ipe-exhaust-video

Tohle Lamborghini Urus má nový výfuk. Je vááážně hlučný

Nejprodávanějším modelem Lamborghini se s trochou nadsázky stal prakticky přes noc Urus. I díky němu automobilka hlásí historicky nejlepší prodeje. A že je to sportovní auto, už Urus dokázal, tak proč na něj nedat sportovní výfuk? A tak se také stalo. Na auto putoval kompletní výfuk od turbodmychadel až po koncové tlumiče iPE Exhaust. A

Tohle Lamborghini Urus má nový výfuk. Je vááážně hlučný Přečíst celý článek...

Přejít nahoru