Hyundai

hyundai-kia-design-virtualni-realita- (1)

Značky Hyundai a Kia představily systém pro posuzování designu ve virtuální realitě

Společnosti Hyundai Motor Company a Kia Motors Corporation uvedly ve svých globálních designérských centrech do provozu nový systém pro posuzování designu ve virtuální realitě. Nový systém, představený ve výzkumném a vývojovém centru v jihokorejském Namyangu, vylepšuje díky využití technologie virtuální reality nejrůznější procesy vývoje vozidel. Obě značky Hyundai a Kia předvedly, jak budou novou technologii s virtuální realitou […]

Značky Hyundai a Kia představily systém pro posuzování designu ve virtuální realitě Přečíst celý článek...

test-2019-hyundai-santa-fe-22-crdi-htrac-4x4-8at- (15)

Test Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi e-VGT HTRAC (2019)

Poslední modely korejské automobilky Hyundai vypadají i jezdí lépe než kdy předtím. A je jedno, jestli jde o malé crossovery anebo velká SUV. V rámci následujících řádků se tentokrát podíváme na to vůbec největší z nabídky. V redakčním testu jsme totiž před nedávnem měli Hyundai Santa Fe. Ten největší… V nabídce značky Hyundai je Santa

Test Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi e-VGT HTRAC (2019) Přečíst celý článek...

agresivni-ridicka-nadavky

Existují desetitisíce jízdních stylů. Jen pět jich ale tvoří základ. Najdete se v nich?

Automobilka Hyundai zkoumala na 2000 britských motoristů a zjistila, že existuje 36 750 jízdních, spíše řidičských typů. Hyundai zkoumalo, jak řídí ženy, jak muži, jak řídí ten, který preferuje elektromobily nebo hybridy, a jak ten, který se neobejde bez „dospělých“, plnotučných motorizací. Rozdíly jsou ale i mezi samotnými muži, ženami, záleží, jaké vykonávají povolání, kolik jim

Existují desetitisíce jízdních stylů. Jen pět jich ale tvoří základ. Najdete se v nich? Přečíst celý článek...

2019-hyundai-i10- (13)

Nová generace Hyundai i10 vstupuje ve zvýhodněném předprodeji na český trh

Hyundai v České republice spouští předprodej nové generace modelu i10. Zcela nový Hyundai i10 nabízí nejrozsáhlejší bezpečnostní výbavu ve své třídě a široké možnosti v oblasti konektivity. Ve standardní výbavě Start je model i10 k dispozici s motorem 1,0i o výkonu 67 koní s 5stupňovou manuální převodovkou již za 219 990 Kč. Ve výbavě nechybí

Nová generace Hyundai i10 vstupuje ve zvýhodněném předprodeji na český trh Přečíst celý článek...

hyundai-tovarna-indonesie- (1)

Hyundai investuje více než 1,5 miliardy dolarů do nového výrobního závodu v Indonésii

Společnost Hyundai Motor Company oznámila, že uzavřela memorandum o shodě s indonéskou vládou ohledně jejího prvního výrobního závodu v této zemi. Rozhodnutí společnosti investovat v Indonésii podpoří zejména její růst na nových trzích ASEAN. Tím si zajistí budoucí zdroje růstu, které pomohou vyvážit zpomalující poptávku na globálním automobilovém trhu. Nejmodernější výrobní závod bude vybudován na pozemku o rozloze

Hyundai investuje více než 1,5 miliardy dolarů do nového výrobního závodu v Indonésii Přečíst celý článek...

Hyundai-Lafesta-EV- (4)

Hyundai představil na autosalonu v Kantonu sedan Lafesta EV a další elektrifikované modely

Hyundai představil na 17. mezinárodním autosalonu v čínském Kantonu svou všestrannou produktovou řadu nových elektrifikovaných vozidel a technologií v čele se sedanem Lafesta EV. Ekologický model Lafesta EV, specificky koncipovaný pro velmi konkurenční čínský trh s elektrifikovanými vozidly, vychází ze sportovního sedanu Lafesta, který byl na čínský trh uveden v říjnu 2018, a pro zákazníky bude k dispozici

Hyundai představil na autosalonu v Kantonu sedan Lafesta EV a další elektrifikované modely Přečíst celý článek...

39449-HyundaiRM19

Hyundai N představil prototyp nového modelu RM19 s motorem uprostřed a závodními geny

Hyundai představil novinářům na autosalonu AutoMobility LA 2019 sportovní vůz RM19 se závodní technikou. Označení prototypu značky N odkazuje na uložení motoru uprostřed. Tato zásadní odlišnost umožňuje dosáhnout vyvážených jízdních vlastností na úrovni supersportovních vozů a agility s nízkým polárním momentem setrvačnosti. Jezdec tak má vynikající spojení s povrchem vozovky ve všech rychlostech a provozních

Hyundai N představil prototyp nového modelu RM19 s motorem uprostřed a závodními geny Přečíst celý článek...

hyundai-nexo-kona-electric

Hyundai masivně elektrifikuje modelovou řadu. V nabídce má hybridy, plug-in hybrid, elektromobily i vodíková auta

Čistá mobilita je pro Hyundai dlouhodobým cílem, který si nastavil již před lety. V současné době je značka schopna nabídnout všechny důležité verze elektrifikovaného pohonu s nízkými či nulovými emisemi. Globálně již prodala více než 600 000 elektrifikovaných vozidel. V rámci naplňování vize čisté mobility bude ke konci roku 2020 celkem 75 % vozů Hyundai

Hyundai masivně elektrifikuje modelovou řadu. V nabídce má hybridy, plug-in hybrid, elektromobily i vodíková auta Přečíst celý článek...

Hyundai-Xcient-Yeoju-Smart-Highway-autonomni-jizda

Hyundai úspěšně realizoval zkušební autonomní jízdu návěsových souprav v konvoji

Hyundai úspěšně realizoval svou první autonomní jízdu návěsových souprav v propojeném konvoji na dálnici Yeoju Smart Highway za podmínek, které napodobovaly reálný silniční provoz. Použil k tomu dvě nákladní vozidla Xcient s návěsy. Chytrá dálnice Yeoju Smart Highway je zkušebním úsekem o délce 7,7 km v rámci vnitrozemské dálniční sítě, který korejská vláda vybudovala pro vývoj

Hyundai úspěšně realizoval zkušební autonomní jízdu návěsových souprav v konvoji Přečíst celý článek...

hyundai-genesis-eliminace-hluku-od-podvozku- (2)

Hyundai vyvíjí technologii pro aktivní eliminování hluku od podvozku

Společnost Hyundai Motor Group (HMG) oznámila, že vyvinula první systém na světě pro aktivní eliminaci hluku od podvozku – RANC (Road Active Noise Control). Historicky první systém svého druhu dramaticky snižuje hlučnost v interiéru vozidla. RANC vychází z aktuální technologie ANC (Active Noise Control) koncernu HMG, která aktivně eliminuje hluk vysíláním zvukových vln s opačnou amplitudou, než má

Hyundai vyvíjí technologii pro aktivní eliminování hluku od podvozku Přečíst celý článek...

Přejít nahoru