Národní technické muzeum spustilo speciální výstavu Pragovek k poctě Emilu Příhodovi. Nechybí ani ty filmové
Na výstavě bude možné si důkladně prohlédnout i ty Pragovky, které se objevily v mnoha dobových filmech.
Na výstavě bude možné si důkladně prohlédnout i ty Pragovky, které se objevily v mnoha dobových filmech.
Čína se za poslední dekádu v automobilovém průmyslu neskutečně zlepšila. Její auta už nejsou nepovedenou kopií evropských aut, ale rozhodně jim dokážou velmi dobře konkurovat. A že se s tímhle nechtějí jen tak spokojit, dokazuje i fakt, že na autosalonu v Šanghaji se představuje úplně nový spalovací motor V8 s přeplňováním dvěma turbodmychadly.
Číňané představili nový osmiválcový motor. Pohánět bude jejich auta Přečíst celý článek...
Když se představí auto s tisícovkou a víc koní, zpravidla je to dneska elektromobil. Nikoliv však u Hennessey Special Vehicles. Ti totiž představili auto s více než dvěma tisícovkami koní, které pocházejí čistě ze spalovacího motoru!
Hlavní město Praha a Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) prostřednictvím neziskové organizace Člověk v tísni věnovaly ukrajinským městům Bilohorodka a Chmelnyckyj jako humanitární dar autobusy, které DPP vyřadil z provozu. Příjemci pomoci jsou dopravní podniky v obou městech, vozidla zde budou sloužit ve veřejné dopravě. Všechny autobusy jsou provozuschopné, zástupci vedení obou měst s
Dopravní prostředky mají dnes velmi různé tvary. Co takhle třeba Renault Twizy, Microlino nebo ElectraMeccanica SoloEV? Že jste to poslední vůbec neslyšeli? Není divu, byl to americký startup s jepičím životem. Před časem představil elektrickou tříkolku s jedním sedadlem, prodal asi čtyři stovky kusů, ale nakonec se všechny kusy dostaly na vrakoviště. Psal se rok
Když před lety poprvé Tesla představila Cybertruck, způsobilo to poprask. Trvalo to další více než čtyři roky, než vznikla jeho kopie. A asi tušíte, odkud pochází… Na právě probíhajícím pekingském autosalonu se představilo auto, které jej nápadně připomíná. Ukázala jej čínská značka Dongfeng. O autě zatím není moc informací a do světa se nedostalo ani
Čína představila svůj „Cybertruck“. Na svědomí jej má značka Dongfeng Přečíst celý článek...
Pokud jste chtěli velké americké auto, se kterým se vcelku bez problémů dá žít i v Evropě a máte rozpočet do čtvrt milionu korun, nabízí se například Chrysler 300C. My jsme se na auto podívali v rámci testu ojetiny. Jde o kombík s naftovým motorem a pohonem zadních kol z roku 2007. Amerika i pro
Test ojetiny Chrysler 300C 3,0 CRD (2007) Přečíst celý článek...
Z aut se stalo investiční zboží. Lidé do nich ukládají peníze, protože hodnota za poslední roky poměrně značně roste. Některé veterány a klasická auta se zhodnotila o desítky procent, některá dokonce ještě víc. Nemusí to být ale vyšší desítky let stará auta, na kterých už se dá vydělat, může to být klidně i 15 let
Která auta byste podle Hagerty teď ještě měli koupit, abyste na nich vydělali Přečíst celý článek...
Jsou rychlostní rekordy, které dávají smysl, ale pak jsou i takové, které příliš smysl nedávají. A jedním z těch z druhé skupiny je podle nás i rekord, který před časem stanovil chorvatský supersport Rimac Nevera. Couvá nejrychleji na světě Jezdit co nejrychleji chtějí lidé odjakživa, i proto vyvíjejí a stavějí čím dál výkonnější a silnější
V minulém týdnu byla v kantonském závodě Hyper společnosti AION oficiálně spuštěna výroba prvního čínského superautomobilu Aion Hyper SSR se zrychlením na 100 km/h za 1,9 s, který je prvním sériově vyráběným elektrickým superautem a má nejkratší zrychlení na světě. Týká se to verze s pohonem všech kol, přičemž výkon jejích elektromotorů by měl být
V poslední době to vypadalo, že čínská auta už si jedou svůj osobitý design, ale stále tomu tak není. Představuje se model Polestones 01, velké auto, které v sobě kopíruje design Land Roveru Defender, nového Hyundai Santa Fe. Pod kapotou má ale jen 1,5litrový čtyřválec a je to plug-in hybrid. Čína v předchozích dekádách produkovala
Spalovací motory budou z nabídky automobilek postupně ubývat. A týkat se to bude i původně typických amerických „muscle cars“. Nové generace modelů Dodge už nedostanou osmiválec, ale ani žádný jiný spalovací motor. Budou to elektromobily, prozradil Timothy Kuniskis, šéf značky Dodge. Modely Dodge Challenger a Charger současné generace končí, současně s tím končí také éra