Audi vylepšilo e-tron GT. Nabíjí tak rychle, že na tankování paliva už si ani nevzpomenete
Audi e-tron GT prošlo modernizací: dojezd až 622 km, výkon až 430 kW, komfortní interiér a extrémně rychlé nabíjení.
Audi e-tron GT prošlo modernizací: dojezd až 622 km, výkon až 430 kW, komfortní interiér a extrémně rychlé nabíjení.
Audi rozšiřuje portfolio nové modelové řady Audi A6 o dva plug-in hybridní modely, které snoubí maximální hospodárnost s vysokou úrovní komfortu a vynikajícími sportovními výkony. Zákazníci mohou jak model A6 Avant e-hybrid quattro, tak A6 Limuzína e‑hybrid quattro objednávat ve dvou výkonových stupních: s nejvyšším celkovým výkonem 220 kW nebo 270 kW. Nová generace vysokonapěťové sady
I v nové generaci Audi A5, která nejen nahrazuje původní Audi A4, ale doplňuje také modelovou řadu A5, nabízí automobilka nejen běžné motorizace, ale v obou karosářských variantách i sportovněji laděné Audi S5. My jsme ho vyzkoušeli v praktičtější verzi karoserie.
Test Audi S5 Avant TFSI quattro | 2025 Přečíst celý článek...
Nová generace Audi A5 se proměnila, převzala také roli původního Audi A4, takže se nově nabízí i s karoserií kombi. My jsme ovšem vyzkoušeli verzi, kterou v České republice automobilka pojmenovala jako „limuzína“. Pod kapotou pětidveřového liftbacku jsme měli 150kW naftový dvoulitr s pohonem všech čtyř kol.
Test Audi A5 Limuzína 2,0 TDI quattro 150 kW | 2025 Přečíst celý článek...
Audi rozšiřuje modelovou řadu A6 o manažerskou limuzínu. Nové Audi A6 Limuzína stanovuje měřítka v oblastech designu a aerodynamiky a každým svým detailem umožňuje cestujícím prožívat inovativnost a komfort prémiové vyšší třídy. Nové Audi A6 Limuzína je se součinitelem aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,23 nejlepším sériově vyráběným modelem poháněným spalovacím motorem v historii značky
Když chcete velké SUV, jednou z možností je Audi Q7. Přestože je s námi tohle auto už 10 let, stále má co nabídnout. Platí to jako pro design, tak i pro jízdu, ale i pro technologie a výbavu. V Audi na Q7 totiž prakticky neustále pracují, naposledy dostalo další vylepšení v loňském roce. My jsme
Nové Audi A5 si mohou čeští zákazníci již objednávat také s nejmodernějším plug-in hybridním pohonem (PHEV), který se vyznačuje vysokými výkony ve spojení s mimořádnou hospodárností a možností ujet až 110 km na jedno nabití čistě na elektřinu, tedy s nulovými lokálními emisemi. Webový konfigurátor již nabízí Audi A5 e-hybrid ve dvou výkonových stupních s
Nová americká cla na dovoz automobilů způsobují vcelku velké problémy. Velmi výrazně padají akcie firem a Američané přijdou o některá auta. Pětadvacetiprocentní clo na dovoz automobilů z Evropy způsobilo pořádné problémy. Už tři významní evropští výrobci aut – Audi, Jaguar Land Rover, Lotus a Volkswagen – dočasně pozastavili dovoz svých aut na americký trh. Volkswagen
V České republice před několika měsíci odstartovala česká pobočka německého úpravce ABT. A odstartovala ve velkém stylu, protože do České republiky například dovezla jeden z 99 exkluzivních modelů ABT XGT, což je závodní Audi R8 GT3, které dostalo registrační značky. Kromě toho, že nabízí úpravy aut, můžete si je pak stejně jako my klidně vyzkoušet
Nová rodina modelů Audi A5 na platformě PPC (Premium Platform Combustion) se dočkala přírůstku v podobě dvou plug-in hybridních pohonů (PHEV) ve dvou výkonových stupních. Audi nabízí plug-in hybridní pohony pro modelovou řadu A5 poprvé. Doposud byly vozy Audi A5 poháněny výhradně spalovacími motory. Zákazníci, kteří se rozhodnou pro plug-in hybridní verze, budou profitovat z ještě vyšší úrovně
Některé automobilky už před pár lety prohlašovaly, jak do roku 2030 budou zcela bezemisní. Byla jich spousta, ale většina z nich své plány přehodnotila nebo přehodnocuje. A to včetně Audi. To dříve říkalo, že po roce 2026 už nepředstaví žádné nové auto se spalovacím motorem a v roce 2032 už bude nabízet jen čisté elektromobily.
Do nabídky Audi se dostal úplně nový model, který tam nikdy nebyl. Ovšem pouze svým označením. V nejnovější generaci se totiž Audi A4 Avant jmenuje A5 Avant. Je to kvůli tomu, že německá automobilka chtěla dát sudá čísla v názvu elektrickým modelům a lichá nechat pro spalovací auta. V testu jsme vyzkoušeli Audi A5 Avant
Test Audi A5 Avant TFSI quattro 150 kW | 2025 Přečíst celý článek...