Neustále se kolem nás mluví o tom, jak SUV vládnou trhům a zákazníci nechtějí nic jiného. Něco na tom asi bude, protože právě SUV hodně pomohlo značce Rolls-Royce, která slaví velký úspěch s modelem Cullinan. Obdobně je na tom Lamborghini, kterému Urus také výrazně zlepšil prodeje. Zmínit musíme i DBX, úplně nový model Aston Martin, na který britská automobilka hodně sází. I ona by uvítala o něco lepší prodeje, než jaké má doposud, a luxusní a výkonné SUV k nim má dopomoci.
Ovšem ještě je tu jedna luxusní značka, jejíž prodeje posledních pár let nebyly tak úplně dle představ jejího vedení. Mluvíme o Ferrari, které sice potvrdilo, že SUV chystá, ale zatím jej nenabízí. I přes to ale za loňský rok hlásí velmi dobré prodeje. Abychom byli konkrétní, během roku 2019 Ferrari celosvětově prodalo 10 131 aut, což je oproti roku 2018 nárůst o 9,5 %. Tato čísla pro automobilku znamenají čistý výnos ve výši 3,66 miliardy eur, což je meziročně 10,1% nárůst.
Italské značce se nejlépe dařilo v Evropě, na Středním Východě a v Africe. Do těchto zemí putovalo 4 895 aut, o 16 % více než v roce 2018. Dalších 2900 aut bylo prodáno v Severní Americe, 836 aut v Číně, Tchaj-wanu a Hong Kongu. Tam jde o nárůst dokonce 20%. Do Asijsko-pacifických států pak bylo odesláno zbylých 1500 aut.