Výkony dnešních aut se dostávají do opravdu neskutečných výšin. Vždyť třeba velké eMkové bavoráky nabízejí řidiči až 625 koní. A přesto to může být některým málo. I pro ty se ale nabízí řešení, například v dílně G-Power.
Přesně takový výkon má i BMW M8 Cabrio, na němž své schopnosti G-Power nejnověji prezentuje. Jde o velký kabriolet s benzinovým motorem 4,4 V8 s přeplňováním dvěma turbodmychadly. Sériový výkon je 447 kW/600 koní ve verzi M8, respektive 460 kW/625 koní ve verzi M8 Competition. Točivý moment je v obou případech 750 Nm.
G-Power si připravil několik variant úpravy. Ta vůbec nejostřejší, po níž tuner auto přejmenoval na G-Power G8M Bi-Turbo, zvýší výkon až na 603 kW/820 koní, tedy o více než třetinu toho původního. Hodnota točivého momentu vzrostla na 1000 Nm!
Ke zvýšení výkonu použil G-Power jak upravený software, tedy chiptuning, tak ale i nový hardware. Větší jsou turbodmychadla a nový je kompletní výfukový systém se sportovními katalyzátory. Výfuk může být na přání kompletně titanový s karbonovými koncovkami.
Pokud ale nemůžete anebo nechcete tak brutální výkon, nabízí se i dvě slabší úpravy. Ta úplně základní – což berte hodně s rezervou – zvedne výkon na 529 kW/720 koní a 850 Nm. Ta výkonnější dostane z motoru 566 kW/770 koní a 930 Nm.
Na pohled se ale na showcaru téměř nic nezměnilo. Nová jsou jen 21palcová kovaná kola Hurricane RR a loga G-Power místo BMW.