Úpravy automobilů neznají hranice, vyprávět by o tom mohl majitel tohoto roadsteru. Na první pohled by snad mohlo vypadat jako nějaké klasické americké auto, ale na to je příliš malé. Vlastně je to taková karikatura. Poznáte, jaké auto je základem?

Když se chcete odlišit, máte několik možností, které jsou k výchozímu autu jemné. Můžete například vyměnit kola, instalovat nějaký snížený podvozek, případně třeba auto polepit fólií – ať už jde o celopolep nebo polep nějakým vzorem.

Přečtěte si také:  Liberty Walk upravili Ferrari 308 GTBi. Je výrazně širší a placatější

Ti odvážnější se ale pouštějí i do výměny nárazníků a dalších částí karoserie. Tento trend byl v módě hlavně po přelomu tisíciletí, kdy do kin vtrhl první díl filmové série Rychle a Zběsile.

Mazda-MX-5-karikatura-ameriky-Cadillac-predek

V tom se zhlédl asi i majitel původně malého japonského roadsteru a rozhodl se ho celý přestavět. A šel na to pěkně od podlahy. Původního toho na autě věru mnoho nezůstalo. Zadek vypadá jako by patřil nějaké americké klasice a z přední části zaujmou na výšku postavené světlomety.

Přečtěte si také:  G-Power upravil BMW M2 CS. Může mít větší výkon než M5 CS

Pokud se na auto díváte zepředu, podle blikače i nárazníku lze poznat, že původně šlo o první generaci Mazdy MX-5, která se v Americe jmenuje Mazda Miata.