V rámci letošního autosalonu ve Frankfurtu si Volkswagen připravil celou řadu, nejčastěji elektrifikovaných novinek. Kromě toho ale světu ukázal své zbrusu nové logo, kterým chce vstoupit do nové éry a zapomenout tak na problémy, které ho v rámci aféry dieselgate posledních pár let sužují.
Logo je velmi minimalistické, trochu jako kdyby se spíše vracelo do minulosti. Diskuze na sociálních sítích jej připodobňují k logu, které používala značka v 70. letech. Ovšem jen hlavním logem automobilka změny neukončila. Do minimalistické podoby se rozhodla přenést označení svých výkonných modelů, tedy také písmeno divize Volkswagen R.
Jak vidno, její nové logo taktéž sází na minimalismus a čisté provedení. Zatímco v prvních chvílích existence této divize bylo vedle písmena R ještě číslo (R20, R32, R36, R50 TDI, apod.) označující objem motoru, časem od toho Volkswagen upustil. Nicméně písmeno „R“ zůstávalo stále stejné a až donedávna bylo hodně baculaté a výrazné. To se teď mění.
Nové „R“ je velmi střízlivé, pro někoho možná ne moc dobře čitelné či pochopitelné. V reálu jej jako první uvidí v Americe, konkrétně při premiéře modelu Volkswagen Atlas Cross Sport R-Line. Evropa a ostatní modely budou následovat.