Manhart Performance jsou na tuningové scéně už hezkých pár let a standardně se specializují převážně na vozy mnichovské značky BMW. Před několika týdny se ale rozhodli, že BMW chvíli nechají u ledu a vrhli sena Toyotu GR Supra. Představili tak projekt GR 450, se kterým ale neskončili. Jen před několika málo dny se totiž Supře věnovali podruhé a tentokrát dali světu verzi GR 550.
Třílitr pod kapotou dostal nové turbo, dále sání vzduchu vyrobené z uhlíkových vláken a samozřejmě, bez toho by to nešlo, jiné mapy řídící jednotky. K tomu pak přidali výkonnější chladič a samozřejmě sportovní výfuk, který se prý může pochlubit zvlášť hrubým zvukem. A takové my máme rádi. :)
Výsledkem všech těch úprav je výkon 550 koní a točivý moment 770 Nm. To je takřka čtvrtinový nárůst oproti sériové verzi! Je škoda, že se úpravce nijak nepochlubil s dalšími daty. Obzvlášť zrychlení z 0 na 100 km/h by mohlo být hodně zajímavé. Ostatně, už sériová verze Supry zvládá tento úkol za 3,9 sekundy.
Kromě upgradu motoru se v Manhart Performance věnovali také designu. Auto dostalo žlutozlatou fólii s černými detaily a několik nových prvků karoserie od AC Schnitzer. To je mimochodem také dvorní úpravce BMW. Od nich jsou prahy nebo lízátko pod před ním nárazníkem. Sportovní a snížený podvozek dodala firma H&R, od Manhart Performance jsou i nová 20palcová kola.
Úpravce zákazníkům nabídne také více verzí výfukového systému nebo místo podvozku od H&R jiný od KW. Upravit na přání pak zvládne i brzdy nebo interiér.