Představujeme

Vath-Mercedes-AMG-CLA-45-S-Shooting_Brake

VÄTH upravil Mercedes-AMG CLA 45 S. Z dvoulitru dostal skoro pět set koní

Modely Mercedes-AMG jsou ty nejrychlejší z nabídky, přesto někdo může mít pocit, že potřebujete ještě rychlejší auto. Pokud vlastníte Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake a takový pocit máte, je tu pro vás VÄTH. Ten totiž dokáže z dvoulitru pod kapotou jednoduše vyždímat skoro 500 koní a 620 Nm. Mercedes-AMG CLA 45 S Shooting Brake […]

VÄTH upravil Mercedes-AMG CLA 45 S. Z dvoulitru dostal skoro pět set koní Přečíst celý článek...

Liberty Walk Ferrari F40

Ferrai F40 dostalo široký bodykit Liberty Walk. Vypadá vážně dobře

Jsou auta, u kterých jsou tuning a úpravy téměř nemyslitelné. Jedním z takových je bezesporu Ferrari F40. Exkluzivní supersport, který v Liberty Walk výrazně změnili. Teď představili i tuningový kit pro tento kultovní model. A ne jen na papíře nebo snad jako položku v e-shopu, ale pěkně přímo na autě. Věřte tomu nebo ne, tohle

Ferrai F40 dostalo široký bodykit Liberty Walk. Vypadá vážně dobře Přečíst celý článek...

Manhart-MH4-GTR-Based-On-BMW-M4-CSL

Manhart upravil BMW M4 CSL. Má přes 700 koní a vypadá jako Batmobil

BMW M3 a BMW M4 jsou výkonná a opravdu hodně rychlá auta, jejichž potenciál prakticky nelze na běžné silnici využít, přesto můžete mít ještě víc. Samo BMW nedávno představilo M4 CSL a už tu je Manhart MH4 GTR II, upravené kupé na jeho základech, které má 700 koní a vypadá jako Batmobil. BMW nabízí M4

Manhart upravil BMW M4 CSL. Má přes 700 koní a vypadá jako Batmobil Přečíst celý článek...

Tolman Edition Peugeot 205 GTI

Tolman Engineering upravil Peugeot 205 GTi. Láká na 200 koní, samosvor a další vylepšení

Peugeot 205 GTi dnes platí za legendu. Jde o malé a lehké auto, které překvapuje svou hbitostí. V Tolman Engineering ve Velké Británii se rozhodli, že z jednoho takového francouzského GTíčka udělají stylový restomod. Auto perfektně zrenovovali a zmodernizovali. Pokud se vám tahle „věc“ líbí, není problém, udělají ji i pro vás. V Tolman Engineering

Tolman Engineering upravil Peugeot 205 GTi. Láká na 200 koní, samosvor a další vylepšení Přečíst celý článek...

1016-Industries-Lamborgnini-Urus-S-predek

Lamborghini Urus S dostalo bodykit, který jej rozšiřuje o 12 cm

Americký úpravce 1016 Industries představuje upravený bodykit pro Lamborghini Urus. Bodykit, který dostal název Vision 2.0, přidává několik centimetrů na šířku a taky spoustu karbonu. Lamborghini Urus vypadá ostře už z výroby, ale proč to ještě trochu nevylepšit, řekli si Američané. Přední část tak dostala nový karbonový spojler pod nárazník a novou karbonovou kapotu. Ta

Lamborghini Urus S dostalo bodykit, který jej rozšiřuje o 12 cm Přečíst celý článek...

Mansory-Tempesta-Verde-Ferrari-Roma

Mansory Tempesta Verde je upravené Ferrari Roma. Posíleno má i motor

Pokud by se vám zdálo, že Ferrari Roma není dostatečně vzhledově zajímavé, můžete jej odvézt k Mansory. Tam vám z něj udělají auto na pohled ještě divočejší, jak ukazuje tato nejnovější zeleno bílá stavba. Jmenuje se Mansory Tempesta Verde. Mansory pojmenovalo stavbu jako „Tempesta Verde“, což v překladu z italštiny znamená „zelená bouře“. A tento

Mansory Tempesta Verde je upravené Ferrari Roma. Posíleno má i motor Přečíst celý článek...

Ford_Mustang-mach-e-borla

Borla nabízí systém pro elektromobil Ford Mustang Mach-e. Může znít jako Shelby GT500 nebo Chevrolet Camaro

Elektromobily jsou ze své podstaty velmi tiché, protože elektromotor za jízdy vydává pouze specifické pískání. I s tím si ale některé automobilky dokázaly poradit. Borla, známý výrobce výfuků, si teď pro elektrický Ford Mustang Mach-e připravil systém, díky kterému může znít jako Shelby GT500 nebo Chevrolet Camaro. U elektromobilů je velkou výhodou to, že nejsou

Borla nabízí systém pro elektromobil Ford Mustang Mach-e. Může znít jako Shelby GT500 nebo Chevrolet Camaro Přečíst celý článek...

G3M_Bi_Turbo-bmw_m3-g_power-tuning-predek

G-Power upravil nové BMW M3. Může mít až 720 koní a 850 Nm

Nové modely BMW M3 a M4 mají hodně výkonu, na silnici ho nedokáží bezpečně ani využít, ale přesto jsou tu úpravci, kteří nabízejí jeho další zvýšení. Přidává se i G-Power, který z třílitrového šestiválce nabídne až 720 koní a 850 Nm. Pod kapotou sériových modelů BMW M3 a M4 je třílitrový řadový šestiválec s přeplňováním

G-Power upravil nové BMW M3. Může mít až 720 koní a 850 Nm Přečíst celý článek...

MANHART TR 900: upravené Porsche 911 GT2 RS od Manhart Performance

Manhart upravil Porsche 911 GT2 RS. Má na zadní nápravě skoro tisíc koní a přes tisíc newtonmetrů

Porsche 911 GT2 RS je to „nejvíc“, co v nabídce německého výrobce existuje. Je to ostrá zbraň, která, pokud nebudete vědět, co děláte, vás zmuchlá a zahodí do kouta. Jenže pro Manhart to pořád nebylo dost, takže pro generaci 991.2 představil další vylepšení: zvýšil už tak vysoký výkon a upravil vzhled. Upravené Porsche 911 GT2

Manhart upravil Porsche 911 GT2 RS. Má na zadní nápravě skoro tisíc koní a přes tisíc newtonmetrů Přečíst celý článek...

Mansory Mercedes G P900 Special Edition UAE

Mansory upravil Géčko AMG. Vzal auto z limitované edice pro Spojené arabské emiráty a dal mu dveře jako Rolls-Royce

Mansory se pustil do další docela zběsilé úpravy. Vzal jednu ze svých starších kreací a dále ji upravil. Největší změnou je to, že Mercedes-Benz třídy G dostal tzv. sebevražedné zadní dveře a dá se do něj nastupovat jako do modelů Rolls-Royce. Upravená je ale i karoserie a motor. Základem pro tuto nejnovější stavbu je verze

Mansory upravil Géčko AMG. Vzal auto z limitované edice pro Spojené arabské emiráty a dal mu dveře jako Rolls-Royce Přečíst celý článek...

audi_rs6_avant-MTM_Poland-tuning

Audi RS 6 Avant dostalo balíček úprav MTM. Na stovku zrychlí do 3 sekund

Audi RS 6 Avant je samo o sobě opravdu výkonné a rychlé auto, ale když se mu na zoubek podívá MTM, posune to na úplně novou úroveň. Kombík, který si můžete prohlédnout na fotkách a ve videu, byl upraven jeho majiteli z Polska a může se pochlubit 820 koňmi a 1060 Nm. MTM je ve

Audi RS 6 Avant dostalo balíček úprav MTM. Na stovku zrychlí do 3 sekund Přečíst celý článek...

Přejít nahoru