ram_1500_trx-tovarna-vyrobni_linka

Díky své práci jsem se už do pár automobilových i motocyklových továren podíval a často jsem s úžasem pozoroval, jak je vše perfektně sladěno a dohromady funguje jako celek. Nikdy bych nečekal, že se může stát něco podobného, jako si můžete prohlédnout na úvodní fotce.

Přečtěte si také:  Test full-size pick-upu RAM 1500 V8 5,7 HEMI 4x4 (2020)

Ověřených informací k tomu, co se stalo, nikde mnoho není. Podle toho, co se píše na internetu, by mělo jít o poruchu některého ze strojů v továrně Sterling Heights Assembly Plant. Na fotce můžeme vidět typický americký pick-up, ovšem ve speciální supervýkonné verzi RAM 1500 TRX.

Na fotografii auta ležícího na boku je vidět utržený plastový lem na pravém zadním blatníku a poškozená bočnice korby. Vypadá to, jako by snad auto sklouzlo z pásu. Potvrzují to i informace, které v článku píše magazín carscoops.com. Ten také dodává, že nehoda se stala v úterý a tento konkrétní kus se nebude opravovat, ale bude sešrotován.

Přečtěte si také:  U hořícího auta na dálnici zastavil jediný řidič. Ostatní posádku nechali svému osudu

Pokud byste nevěděli, co je RAM 1500 TRX zač, pak vězte, že je to hodně hlasitá odpověď koncernu FCA na Ford F-150 Raptor. Tento americký pick-up, který by se měl prý oficiálně dostat i do Evropy, pohání 6.2 litrový, kompresorem přeplňovaný motor V8, jehož výkon je brutálních 523 kW/712 koní a točivý moment 880 Nm. Zrychlení z 0 na 96 km/h by měl zvládnout za 4,6 sekundy a maximální rychlost je 190 km/h. Zajímavý je i čas, který mu zabere sprint na čtvrt míle, protože cílovou čáru protne za pouhých 12,9 sekundy při rychlosti 174 km/h. Protože jde stále o terénní pick-up, nebude třeba se s ním bát vyjet do terénu. Má vylepšený podvozek s tlumiči Bilstein.