Testy aut

Audi S7 Sportback TDI

Test Audi S7 Sportback 3.0 TDI quattro (2019)

Sáhnout po křiklavě červené byl od lidí z Audi zatraceně dobrÃœ nápad. Díky tomu prakticky nemáte Å¡anci tuhle nízkou střelu přehlédnout, takÅŸe pravděpodobně začnete zkoumat, co přesně ÅŸe to máte před očima. Pak uÅŸ jen stačí najít znáček S7, a budete vědět, ÅŸe je to nejen velmi krásné, ale také velmi rychlé auto. Klasické poznávací […]

Test Audi S7 Sportback 3.0 TDI quattro (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-2010-volkswagen-phaeton-30-tdi-v6-176-kW-4motion- (4)

Test ojetiny Volkswagen Phaeton 3.0 TDI V6 176 kW 4Motion (2010)

V automobilovém světě jsou některá auta velmi zajímavá, ačkoliv tak na první pohled nemusejí vypadat. A jedním z nich je rozhodně Volkswagen Phaeton, kterÃœ jsme jako devítiletou ojetinu vyzkouÅ¡eli v rámci tÃœdenního testu. Auto na objednávku šéfa VW Říkáte si, co je na Phetonu zvláštního? VÅŸdyÅ¥ jde prostě jen o převlečené Audi A8. JenÅŸe tak

Test ojetiny Volkswagen Phaeton 3.0 TDI V6 176 kW 4Motion (2010) Přečíst celÃœ článek...

Test-2019-Mazda3-Skyactiv-G122- (9)

Test Mazda3 Skyactiv-G122 (2019)

Mazda jde uÅŸ pár let proti proudu. Alespoň co se motorů tÃœká. ProtoÅŸe zatímco drtivá větÅ¡ina automobilek přechází na maloobjemové přeplňované motory, tak tento japonskÃœ vÃœrobce nechává pod kapotou relativně velké atmosférické jednotky. A to i v případě modelu Mazda3. My jsme tentokrát v karoserii pětidveřového hatchbacku testovali dvoulitr s označením Skyactiv-G122. Hatchback je krásnÃœ

Test Mazda3 Skyactiv-G122 (2019) Přečíst celÃœ článek...

Å koda Scala 1.5 TSI DSG ACT

Test Å koda Scala 1.5 TSI ACT DSG (2019)

AÅŸ osobní zkuÅ¡enost dá větÅ¡inou člověku odpovědi na některé palčivé otázky. Třeba proč Rapid nedostal přímého nástupce, ale vystřídala ho zbrusu nová Å koda Scala, přestoÅŸe jde také o pětidveřovÃœ hatchback, navíc s velmi podobnÃœmi rozměry. Základ poskytla moderní platforma s mnoÅŸstvím systémů, které si v ničem nezadají s většími modely značky. A křivkami, které na

Test Å koda Scala 1.5 TSI ACT DSG (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-2019-mercedes-benz-a-200-sedan- (5)

Test Mercedes-Benz A 200 sedan (2019)

Ty tam jsou časy, kdy mercedesí „áčko“ připomínalo velkou nevzhlednou skříň na převáşení lednic do servisu a dítek sousedů po krouÅŸcích. Nejskromnější vozítko s třícípou hvězdou ve znaku vyrostlo v pohlednÃœ kompakt nişší střední třídy. A teď tu je v úplně nové verzi. I kdyby vás podobná auta absolutně nezajímala, zaběhněte k dealerovi a na

Test Mercedes-Benz A 200 sedan (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-1969-ford-mustang-mach-1- (36)

Ford Mustang Mach 1 (1969): svezli jsme se pořádnÃœm americkÃœm ÅŸelezem

KdyÅŸ chcete automobilovÃœ veterán nebo klasické auto, máte dnes opravdu velkÃœ vÃœběr. Pokud chcete americké auto, jako první se nabízí Ford Mustang, ale co kdyÅŸ chcete něco speciálního? Pak by vaÅ¡e volba mohla padnout třeba na verzi Mach 1. Veterány jsou v oblibě čím dál více Klasická auta a veterány jsou oblíbené, lidé si je

Ford Mustang Mach 1 (1969): svezli jsme se pořádnÃœm americkÃœm ÅŸelezem Přečíst celÃœ článek...

test-2019-bmw-440i-xdrive- (1)

Test BMW 440i xDrive Cabrio (2019)

Červená střela bez střechy na rozlučku s teplÃœmi měsíci – lepší babí léto jsme si přát nemohli. Dokud poslední sluneční paprsky dokázaly protrhat mračna, prohnali jsme kabriolet přírodou a nechali hrát brumlající Å¡estiválec do svistu listoví. KdyÅŸ mělo sprchnout, nahodili jsme hard-top. „Bavorácká čtyřka“ uÅŸ není vůbec nejmladší, pořád ale patří k vrcholu rozumně zábavnÃœch aut na

Test BMW 440i xDrive Cabrio (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-2019-mercedes-benz-a-160- (2)

Test Mercedes-Benz A 160 (2019)

Nejmenší model značky Mercedes-Benz, třídu A jsme uÅŸ v redakci měli, vÅŸdy to ale byly bohatě vybavené modely. Tentokrát jsme si do redakčního testu vyzvedli auto se základním motorem a v poměrně střídmé vÃœbavě. Jen čtyřválce TÃœden jsme tak jezdili s verzí s označením Mercedes-Benz A 160. Jde tak o úplnÃœ základ nabídky, tu nejlevnější

Test Mercedes-Benz A 160 (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-2019-ford-ranger-raptor- (58)

Test Ford Ranger Raptor 2.0 EcoBlue Bi-Turbo 4×4 (2019)

Raptor. Slovo, kterÃœm Ford označoval ty nejostřejší pick-upy. AÅŸ donedávna bylo toto slovo vyhrazeno vÃœhradně pro modely F-150, které se oficiálně v Evropě neprodávaly, ale letos přiÅ¡el Raptor i sem. Automobilka začala prodávat pick-up Ford Ranger Raptor a my jsme si ho vzali do redakčního testu. Na pohled Raptor Ford v případě Rangeru Raptor dbal

Test Ford Ranger Raptor 2.0 EcoBlue Bi-Turbo 4×4 (2019) Přečíst celÃœ článek...

Mazda3 SKYACTIV-G122 AT

Test Mazda3 Sedan Skyactiv-G122 AT (2019)

Zatímco větÅ¡ina automobilek jde proÅ¡lapanou cestičkou maloobjemovÃœch turbomotorů, které vedou k co nejsnazšímu splnění přísnÃœch emisních norem, Mazda se vydala o poznání trnitější cestou. Sveřepě lpí na hodnotách, na které jiné značky dávno rezignovaly. Nejspíš i kvůli tomu, ÅŸe kupující je málokdy ocení. Pokud ovÅ¡em patříte mezi tu hrstku lidí, pro které řízení není jen

Test Mazda3 Sedan Skyactiv-G122 AT (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-2019-honda-cr-v-hybrid- (12)

Test Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD (2019)

Japonské hybridní SUV je na tuzemskÃœch silnicích pořád celkem vzácnÃœ úkaz, přestoÅŸe je o něm docela dost slyÅ¡et. Patří totiÅŸ mezi velká, byÅ¥ ne úplně typická lákadla na současném trhu se „zelenÃœmi auty“. Začíná na cenovce lehce přesahující tři čtvrtě milionu korun a řidiče překvapí gigantickÃœm prostorem uvnitř i zanedbatelnou spotřebou ve městě. Auto reaguje

Test Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid AWD (2019) Přečíst celÃœ článek...

test-2019-bmw-750i-xdrive-1992-bmw-735iA-E32- (17)

Test BMW 750i xDrive (2019)

KdyÅŸ BMW představilo facelift své vlajkové lodi, řady 7, nejvíce diskuzí rozpoutaly velké ledvinky. TypickÃœ znak automobilky je jednou z nejvÃœraznějších částí designu. Ale co zbytek auta? Na to jsme se podívali v klasickém redakčním testu. Velké změny nebyly potřeba, jen se ladilo Říká se, ÅŸe kdyÅŸ něco funguje, není potřeba do toho sahat. A

Test BMW 750i xDrive (2019) Přečíst celÃœ článek...

Přejít nahoru