Testy ojetých aut

test-ojetiny-2014-skoda-octavia-combi-rs-20-tdi-135-kw

Test ojetiny Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 135 kW DSG (2014)

Škoda Octavia RS je velmi oblíbeným autem napříč všemi generacemi. My jsme si tentokrát pro test ojetiny vybrali třetí generaci z roku 2014 s karoserií Combi, naftovým dvoulitrem a převodovkou DSG. Modely mladoboleslavské automobilky označované jako RS vyvolávají (nejen) v našich končinách mnohé emoce, na jedné straně zbožňovaný zlatý grál, na druhé straně někdy až […]

Test ojetiny Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 135 kW DSG (2014) Přečíst celý článek...

prvni-jizda-MTX-roadster- (28)

Svezli jsme se s původním MTX Roadster a prozkoumali ten nový

Metalex slaví 50leté výročí a v rámci toho se rozhodl postavit limitovanou edici jednoho ze svých modelů MTX Roadster. A my jsme se na něj podívali a projeli se v tom původním. Jak se nám nový roadster i ten původní líbily? Vezmeme Favorit a uřízneme mu střechu Na začátku všeho je sériová Škoda Favorit, úplně

Svezli jsme se s původním MTX Roadster a prozkoumali ten nový Přečíst celý článek...

test-2013-skoda-superb-36-fsi-v6-4x4-dsg- (1)

Test ojetiny Škoda Superb 3,6 FSI V6 DSG 4×4 (2013)

Škoda před nedávnem představila modernizovaný Superb třetí generace, ale my jsme se podívali na faceliftovaný kus generace druhé, který měl pod kapotou velký šestiválcový motor. Šlo o auto z roku 2013, které mělo najeto 190 tisíc kilometrů. Čerstvě po faceliftu Rok 2013, ze kterého pochází i tento vůz, byl ve znamení modernizace Superbu. Facelift změnil

Test ojetiny Škoda Superb 3,6 FSI V6 DSG 4×4 (2013) Přečíst celý článek...

test-ojetiny-2015-mini-cooper-s-cabrio-tn

Test ojetiny MINI Cooper S Cabrio (2015)

Tento týden sice co do počasí nevyšel úplně ideálně, ale ty předchozí přály slunečním paprskům a vysokým teplotám. Počasí bylo opravdu letní. A k tomu se hodí kabriolet! Půjčili jsme si tedy vůz, který není v našich končinách úplně běžný, sáhli jsme po ojetém MINI Cooper S Cabrio z roku 2015. Jeden z posledních kusů

Test ojetiny MINI Cooper S Cabrio (2015) Přečíst celý článek...

test-ojetiny-ford-focus-kombi-2-0tdci-titanium-nahled

Test ojetiny Ford Focus Combi 2.0 TDCi 110 kW (2015)

V rámci dalšího testu ojetiny jsme vyzkoušeli čtyři roky starý naftový kombík nižší střední třídy. Jak se nám po pár dnech ježdění líbil Ford Focus Combi třetí generace z roku 2015? Slušný výběr verzí Ford Focus je auto spadající do snad u nás nejoblíbenější skupiny nižší střední třídy. Focus třetí generace se vyráběl mezi lety

Test ojetiny Ford Focus Combi 2.0 TDCi 110 kW (2015) Přečíst celý článek...

test-ojetiny-2014-skoda-superb-combi-20-tdi-103-kw-4x4-6MT

Test ojetiny Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103 kW 4×4 (2014)

Oblíbený model manažerů, který mladoboleslavská automobilka prodává již ve třech generacích, je úspěšný i jako ojeté auto. Rozhodli jsme se vyzkoušet druhou generaci Škody Superb Combi po faceliftu se 170 tisíci najetými kilometry. Jak taková ojetina funguje?  Do rukou se nám z pražského autobazaru MAMA Car dostal vůz Škoda Superb Combi druhé generace s nejběžnějším

Test ojetiny Škoda Superb Combi 2.0 TDI 103 kW 4×4 (2014) Přečíst celý článek...

test-mercedes-benz-R107-280-SL-Cabrio

Za volantem: Mercedes-Benz 280 SL Cabrio (R107) | 1979

Dnešní auta jsou pohodlná, jezdí se s nimi příjemně a vlastně toho po vás moc nechtějí. Ale co když se na den vrátíte o téměř čtyři desítky let zpátky a usednete za volant luxusního kabrioletu Mercedes-Benz z konce sedmdesátých let? To přesně jsem udělal já a vyzkoušel jsem, jak se jezdí s Mercedes-Benzem 280 SL

Za volantem: Mercedes-Benz 280 SL Cabrio (R107) | 1979 Přečíst celý článek...

Test Porsche 911 (1977): Aha, tak tohle je ten adrenalin!

Porsche. Jen těch 7 písmenek stačí k tomu, aby se mnohým lidem rozbušilo srdce. I já k nim patřím! Asi si tedy dokážete představit, jakou jsem měl radost, když přišla nabídka ke svezení s klasickým modelem 911 z roku 1977. Po telefonu, ve kterém jsme tenhle test domlouvali, mi bušilo srdce jako o závod a

Test Porsche 911 (1977): Aha, tak tohle je ten adrenalin! Přečíst celý článek...

Přejít nahoru