Subaru BRZ ve druhé generaci dostalo oproti té první spoustu vylepšení. Je to teď nejen mnohem dospělejší, ale také rychlejší auto. Nyní japonská automobilka představuje dále vylepšené Subaru BRZ tS.
Na pohled se skoro neliší
Subaru BRZ tS se na pohled příliš neliší, oproti běžné verzi dostane kryty vnějších zpětných zrcátek a anténu v odstínu Crystal Black Silica a plaketky v předním nárazníku a na víku kufru. Specifické bude i tmavé čalounění kabiny s modrým prošíváním.
Hlavní změny jsou hlavně pod kabátem a na první pohled nejsou vidět. Nový je podvozek i jeho naladění, kompletní brzdy i některé bezpečností systémy. Motor i zbytek pohonného ústrojí zůstává beze změn.
Japonský výrobce představil novou verzi Subaru BRZ tS v rámci víkendové akce Subiefest v Kalifornii v Americe. Bude to nový vrchol nabídky, nejvyšší výbava. Kde všude bude BRZ tS dostupné, to zatím není oficiálně potvrzeno, takže na to, zda se dostane i do Evropy, si budeme muset ještě počkat. Vzhledem k tomu, že mezi novinkami je také instalace bezpečnostního systému EyeSight i pro verze s manuální převodovkou, teoreticky by mohla.
Schopnější podvozek a brzdy
Z pohledu podvozku má BRZ tS úplně nové tlumiče Hitachi s tužším naladěním. Jejich odladění mělo na starosti oddělení Subaru Tecnica International, které se skrývá pod ikonickou zkratkou STI. Podle Subaru mají nové tlumiče „zdůraznit nízkou hmotnost vozidla, jeho nízké těžiště a přesné ovládání“. Už běžné BRZ ovšem jezdí parádně.
Vylepšené jsou i brzdy, které se schovávají pod novými 18palcovými koly s pneumatikami Michelin Pilot Sport 4 s rozměry 215/40 R18. Brzdy dodalo Brembo a poznat se dají podle zlatě lakovaných třmenů. Přední třmeny jsou čtyřpístkové, ty zadní dvoupístkové. Větší jsou také kotouče na obou nápravách, ale průměr automobilka neprozradila. Brzy jsou podle ní – ve srovnání s těmi původními – účinnější, auto dokáží rychleji a lépe zpomalit a jsou odolnější proti vadnutí.