Během již tradiční kampaně Opel 24 hodin, která probíhala od uplynulého pátku 1. března od 12:00 hodin do soboty 2. března do 12:00 hodin, se v ČR prodalo 744 nových vozů Opel. „Prodat během jediného dne na tuzemském trhu, který už od závěru loňského roku stále zřetelně oslabuje, takové množství nových vozů považujeme za vynikající výkon,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Jde o druhý nejlepší výkon za celých osm let organizování kampaní Opel 24 hodin.“

Největší zájem byl o modely Astra nové generace (192 prodaných vozů) a Corsa (133 prodaných vozů). „Se 129 prodanými vozy opět výborně zabodovala Meriva, která si získává stále větší popularitu jako ideální rodinný automobil,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel společnosti Opel C&S. „A nadšeni jsme i z nového SUV Mokka, které si zvolilo 85 zákazníků!“

„Potěšilo nás, že se prodaly i první modely ADAM, a to přesto, že ADAM byl na tuzemský trh uveden teprve v den zahájení akce Opel 24 hodin,“ říká Andrej Barčák, marketingový ředitel společnosti Opel C&S. Jeho první jízdní dojmy už připravujeme! 🙂

Kromě nového modelu ADAM Opel ještě na jaře uvede na tuzemský trh i atraktivní kabriolet Cascada, další novinky se představí později v průběhu roku. „Velmi důležitým momentem bude i „motorová ofenzíva“ – pod kapotou většiny našich modelů se začnou objevovat dlouho očekávané moderní zážehové motory s přímým vstřikováním benzinu a nové turbodiesely 1.6 CDTI se špičkovými výkony, kulturou chodu i spotřebou paliva,“ říká Pavel Šilha.

Vedle 744 vozů Opel prodaných během 24 hodin v ČR se v paralelní kampani na Slovensku prodalo 706 Opelů, což je nejlepší výsledek, jakého kdy která značka na slovenském trhu dosáhla. Celkem tedy v ČR a SR našlo své nové majitele během jediného dne a noci 1450 automobilů Opel!

Tisková zpráva/-PS-