Jakkoliv jsou značky Bugatti a Rimac naprosto samostatné, fakticky patří k sobě, a tedy je vede jeden člověk jménem Mate Rimac. A ten před nedávnem prozradil, že jakkoliv dělají obě značky vpravdě velmi drahá auta, na nedostatek zákazníků i přes začínající krizi nemůže stěžovat.
Mate Rimac řekl, že od svých zákazníků nevnímá žádné negativní dopady současné situace. „V tuto chvíli nevnímáme žádné zpomalení zájmu zákazníků. Společně s Bugatti jsme vyprodáni až do roku 2025, takže i když bude pár let krize, my z ní vyjdeme ještě silnější,“ řekl. A má nejspíš pravdu, vždyť všem 99 plánovaných kusů nového modelu Bugatti W16 Mistral bylo vyprodáno ještě v době, kdy probíhala premiéra tohoto modelu na Monterey Car Week. Mate Rimac byl prý poněkud překvapen rychlostí, s jakou se vůz vyprodal a dodal, že drtivá většina zákazníků byla z Ameriky.
Nutno ale říct, že zrovna u značky Rimac to není jen o vozidlech. Největším tahounem ekonomiky společnosti Rimac Technology je totiž prodej technologií baterií, bateriových pohonů a elektromobility značkám jako Aston Martin, Hyundai nebo Porsche. A vzhledem k takřka povinnému masivnímu nástupu elektromobility je více méně jisté, že se těmto obchodům bude dařit i do budoucna.