Když máte dostatek peněz, abyste strávili zimní dovolenou nebo prostě jen víkend ve francouzském horském středisku, respektive v hotelu, kde noc stojí klidně čtvrt milionu, jste ideálním teoretickým zákazníkem značky Rolls-Royce.
Ta má navíc nově v nabídce model Cullinan, své historicky první SUV a zároveň první model s pohonem všech kol. A kde jinde tedy pro něj hledat zákazníky než právě v luxusním horském středisku?
Jasně, celé to je hlavně reklamní kampaň, ale podle nás zatraceně dobrá. Rolls-Royce se totiž rozhodl cílit právě na hosty francouzského zimního střediska Courchevel 1850, do kterého se sjíždějí milovníci zimních sportů, ale zároveň boháči zvyklí na ten největší luxus.
Rolls-Royce se rozhodl, že tu všem těm boháčům Cullinan ukáže hlavně v praxi, a tak zde několik vozů nasadil jako „taxíky“, které vozí hosty z hotelu na sjezdovku a zpět. Další zájemce budou speciálně vyškolení řidiči brát i do náročnějšího terénu, kde se budou moci přesvědčit o tom, že Cullinan není jen pozlátko, ale velmi schopné auto. Automobily budou takto jezdit od 18. února 2019 do 10. března 2018 a sloužit budou hotelu Le Lana Hotel ***** v centru města Courchevel.
Kromě toho zde všechny teoretické zákazníky pozve na několik večírků a tematických akcí, kde bude Cullinan představen do těch nejmenších detailů a možná se zde budou podepisovat smlouvy. Uznejte sami, že tohle je prostě marketing současné doby. 😊