V době, kdy továrna Renault v Palencii slaví 40 let od založení, oslavuje 6. dubna vyrobení 7 000 000. vozidla, které sjelo z montážní linky: vůz Mégane určený pro německý trh. Továrna, která vyrábí Mégane a Kadjar, je součástí programu digitalizace a hodlá stanout v čele průmyslu 4.0.
7 000 000!
Továrna v Palencii ve Španělsku právě oslavila vyrobení sedmimiliontého vozidla od svého otevření v lednu 1978. Vozidlo s tímto emblematickým pořadovým číslem je Mégane, vybavené motorem Energy TCe 130 z továrny Motores ve Valladolidu a automatickou převodovkou. Je určeno jednomu německému klientovi.
„Profesionalita a elán našich pracovníků, kteří jsou neustále ochotni se překonávat, umožňují naší továrně, aby zůstala hlavním zaměstnavatelem v regionu. Rovněž se významně podílejí na výsledcích koncernu Renault a Alliance,“ prohlásil José Martín Vega, ředitel továrny v Palencii.
„Pracuji v této továrně už 10 let. Považuji za odměnu, že jsem se podílel na výrobě sedmimiliontého vozu. Podtrhuje to rovněž úsilí a dovednost generací, které v této továrně pracovaly. Doufám, že se budu moci podílet i na výrobě příštích 7 milionů!“ svěřila se Sandra Fernandez Guardo, montérka.
Vyrobení sedmimiliontého vozidla koresponduje se čtyřicátým výročím španělské továrny. Než bylo dosaženo tohoto rekordního čísla, sjelo za celých 40 let z výrobních linek celkem 13 různých modelů, z toho v 66 % se jedná o jednotlivé generace modelu Mégane.
Ke konci čtyř desetiletí činnosti se továrna stala referencí v rámci koncernu co do kvality, bezpečnosti a konkurenceschopnosti.
„Jsem velice hrdý na to, že jsem se mohl podílet na této významné události pro továrnu v Palencii. Jsem velmi rád, že naše továrna je referencí v rámci koncernu co do konkurenceschopnosti,“ uvedl Luis Martinez Alegre, vedoucí montážního střediska.
Továrna v Palencii je v současné době výhradním světovým výrobcem modelů Mégane, Mégane Grandtour a Mégane R.S., jakož i vozů Kadjar, který se vyrábí výhradně pro Evropu.
V továrně v této době intenzivně probíhá digitalizace se záměrem stanout v čele průmyslu 4.0. Tato fáze se vyznačuje propojenou, aktivní a konkurenceschopnou výrobou, v níž je klient středem pozornosti při každém pracovním úkonu.