Japonští RAUH-Welt Begriff jsou známí úpravami vozů Porsche. Nemluvím teď o novinkách, které opustí továrnu a jejich majitelé přemýšlí, jak se odlišit od té úplně stejné 911, kterou má jejich soused. Tohle má mnohem větší kouzlo a předmětem úpravy jsou většinou vzduchem chlazené legendy. Poslední projekt nese označení RWB Hong Kong #2 Porsche 993 a po upraveným kabátkem se ukrývá nádherné Porsche 911 Targa.
Přestože úpravce má v poslední době obrovskou popularitu a pro našince to musí působit jako společnost mnoha zaměstnanců a obřích garáží, když se to vezme kolem a kolem, je to taková hra jednoho herce. A jak všichni dobře víte, za RWB stojí drobný sympatický chlapík jménem Akira Nakai. Jeho odevzdanost firmě dokazuje i fakt, že byť většinu staveb realizuje doma, v Japonsku, nemá problém za účelem rozšíření značky cestovat i daleko za hranice. To dokazuje také unikát na českých silnicích, pod záštitou Autobeky se právě staví jedno RWB Porsche. Na finalizaci by měl dohlédnout právě Nakai osobně. Ale to jsem trošku odbočil.
RWB Hong Kong #2 Porsche 993 vznikl v Japonsku v dílnách společnosti ReinART Design, kde samám Akira Nakai úpravil jedno Porshce z devádesátých let do podoby brutálního sporťáku. 993 Targa dostala extrémně rozšířené blatníky, sadu nových nárazníků a masivní spoiler na zádi. Závodní zaměření podpoří také použití barevné trikolory Martini Racing. Raritou je pak použití třídílných kovaných kol VL20 o rozměrech 18×10,5″ vpředu a 18×13″ vzadu od kalifornské firmy Brixton Forged Wheels. O upraveném výkonu se RWB nezmiňuje, jak je však známe, úplně standardní Targa určitě nebude.