Žlutá Austin Yellow. Zelená British Racing Green. Modrá Le Mans Blue. Před očima svých majitelů opustilo brány závodu společnosti BMW Group v Lipsku posledních 18 kusů modelu BMW i8. Všechna vozidla jsou unikáty, které vznikly v úzké spolupráci mezi budoucími majiteli a výrobcem. „Vysoká míra individuálních úprav vytvořila mimořádné nároky na logistiku a výrobu,“ sdělil ředitel továrny Hans-Peter Kremser: „Náš ,i‘ výrobní proces tak opět prokázal, že nic není nemožné.“
Výroba modelu BMW i8 s jeho výjimečně navrženou konstrukcí, pohonem a unikátním mixem pokrokových materiálů, jako jsou plasty vyztužené uhlíkovými vlákny či hliník, patří k mistrovským dílům moderního automobilového průmyslu. Závěrečné speciální modely však i přesto byly pro výrobní tým modelu BMW i8 novou výzvou. Například všech 18 kusů modelu BMW i8 Roadster dostalo lakování v barvách, které se na karoseriích modelu BMW i8 dosud nepoužívaly. Tak velké množství dílů lakovaných různými barvami zvýšil celkovou náročnost výrobního a logistického procesu. V tomto případě platilo, že v továrně BMW Landshut a u dalších subdodavatelů museli v podmínkách manufakturní výroby dosáhnout prémiové úrovně řemeslné kvality výroby a lakování jednotlivých komponent ještě předtím, než se dostaly do Lipska na finální montáž. Každý jednotlivý díl byl po nalakování unikátní a nenahraditelný. Právě to zvyšovalo nároky na bezpečnost jejich logistiky i finální montáž.
Zákazníci vozů ze závěrečné série, mezi nimiž byli i členové klubu BMW i8 Club International, se svými vozy vyjeli sami přímo z továrny v Lipsku, takže se vlastně stali součástí celého logistického řetězce. Claus-Dieter Bachmann, prezident klubu BMW i8, označil den v továrně jako „vrcholný zážitek pro naše členy“. Speciálními modely se budoucím majitelům splnil „automobilový sen“, řekl Bachmann a dodal: „BMW Group se v továrně v Lipsku podařilo vytvořit něco nezapomenutelného.“