Svolávací akce se zpravidla vyhlašují na nové nebo pár let staré modely, ale někdy se stane, že výrobce do servisů pozve i auta stará o poznání déle. Teď třeba přijdou dopisy se svolávací akcí majitelům Porsche Carrera GT.
Svolávací akce není na základě žádné nehody, ani zranění, ale preventivně. Vyhlásil ji americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA), její kód je 23V-241 a v Americe se týká 489 kusů Porsche Carrera GT (celkem tu bylo prodáno 675 aut). V Evropě zatím svolávací akce vyhlášena nebyla.
Problém se má týkat kulových čepů na předních lichoběžníkových ramenech. Podle Porsche jsou vyrobeny z materiálů, který dlouhodobě neposkytuje dostatečnou odolnost vůči a mechanickému namáhání po dobu životnosti. V důsledku toho by mohly kulové čepy prasknout, což by mohlo způsobit nehodu. Problémem je to, že kulové čepy ničí posypová sůl. Ačkoliv majitelé s největší pravděpodobností s Carrerou GT v zimě a soli nejezdí, v suchých místech mohou zbytky na silnici zůstat ještě hodně dlouho.
Porsche zatím nemá adekvátní náhradu, která by s posypovou solí a rzí problémy neměla, takže zatím bude oprava spočívat ve výměně starých kulových čepů za zbrusu nové z lepšího materiálu. Aktuálně majitelům vozů Porsche Carrera GT doporučuje, aby se svými vozy nejezdili.
Porsche Carrera GT bylo vyráběno v letech 2004 až 2006 a vzniklo 1270 kusů. Pohání ho atmosféricky plněný motor V10 o objemu 5.7 litru s výkonem 450 kW/612 koní a točivým momentem 590 Nm. Poháněna byla pouze zadní kola, kam se síla motoru přenášela přes šestistupňovou manuální převodovku. V dobovém testu magazínu Car and Driver v červnu 2004 změřili zrychlení z 0 na 60 mil za hodinu (0-97 km/h) za 3.5 sekundy, na 100 mílích za hodinu (161 km/h) byl za 6.8 sekundy a na 130 mil za hodinu (209 km/h) zrychlil za pouhých 10.8 sekundy. Porsche uvádalo oficiální zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy, na 160 km/h za 6,46 sekundy. Oficiální maximální rychlost je 330 km/h. Mimochodem, na Severní smyčce Nürburgringu zajelo čas 7 minut a 28 sekund.